    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Date: Mon, 29 Mar 2010 14:52:56 +0200
    <hogha8$1lf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hogis8$n3k$1@news.onet.pl>
    <hogkme$sn8$1@news.onet.pl> <hogoat$6mn$1@news.onet.pl>
    <hogpc6$dt$1@inews.gazeta.pl> <hoivjd$b6u$1@news.onet.pl>
    <hojb94$5qp$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hokcse$2v0$1@news.onet.pl>
    <lr8dil7rdyur$.rw8fxk6x42sv$.dlg@40tude.net> <honmsj$lmm$1@news.onet.pl>
    <9...@4...net> <hoo2cq$bqf$1@inews.gazeta.pl>
    <hoo9tk$bl3$1@news.onet.pl> <hooarg$fj0$1@inews.gazeta.pl>
    <hoofpe$p6$1@news.onet.pl> <hopigr$9uj$1@inews.gazeta.pl>
    <hoq4d3$pss$1@news.onet.pl>

    Plumpi pisze:
    (...)
    > Chłopie, zamiast lansować tutaj nieprawdziwe informacje zadzwoń na
    > infolinię Microsoftu 0801308801 lub 225941999 i dowiedz się czym się
    > różni licencja MS Office dla użytkownika domowego od wersji komercyjnej
    > i przestań lansować nieprawdziwe informacje.
    > Jeszcze raz Ci powtarzam, że posiadam komputery zakupine na firmę i aby
    > móc legalnie użytkować oprogramowanie MS Office muszę zakupić to

    Wiem co mówi Microsoft, wiem jak brzmi licencja.
    <cite>
    a. Licencjonowane urządzenie. Mogą Państwo zainstalować jedną kopię
    oprogramowania na trzech licencjonowanych urządzeniach domowych do użytku
    osób mieszkających w domu. Oprogramowanie nie jest licencjonowane do
    użytku związanego z prowadzeniem działalności komercyjnej, nienastawionej
    na zyski lub przynoszącej zyski.
    </cite>

    Nie ma tam słowa o tym, że nie można tego eksploatować na komputerze
    zakupionym na firmę.

    > Jeżeli nie jesteś w stanie tego zrozumieć to naprawdę szkoda mojego
    > czasu i dalsza nasza dyskusja jest bezsensowna.

    Z tą bezsensownością to od dawna prawda. Czas mógłbyś tez pewnie
    poświęcić na coś bardziej konstruktywnego.

    > Nie. Na Open Office, którego mam i używam legalnie, choć za darmo.

    No właśnie - Thunderbird też. I żaden Ms Office nie jest potrzebny.

    > I to właśnie robię przy użyciu Open Office. Czy naprawdę masz tak duże
    > problemy ze rozumowaniem czytanego tekstu ?

    LOL - a wiesz, że do zapisu w PDF nie jest potrzebny Open Office?

    > Przecież to Ty mnie namawiałeś do zakupu MS Office za 100zł lub 250zł na
    > 3 stanowiska,

    Ja? Podałem Ci tylko jako alternatywę. Dodatkowo pewnych rzeczy nie
    doczytałeś, ale to tez mnie nie dziwi :)

    > zarzucając mi jeszcze w bezczelny i chamski sposób
    > użytkowanie pirackich kopii.

    Doprawdy? A kto tak podkreślał piractwo?

    > Oto fragment Twojej wypowiedzi:
    > "Wiesz, jak ktoś korzysta z piratów, to nie ma o tym pojęcia. KIS na 3
    > stanowiska też można kupić za niecałe 100 PLN. Pewnie się dowiemy, że z
    > żadnego AV nie korzysta, ponieważ 250PLN to za drogo i mu się nie podoba
    > ;)"

    Tak, to moja wypowiedź. Ten fragment miałem między innymi na myśli
    pisząc, że nie doczytałeś pewnych rzeczy.

    > Tak więc kolego przestań z siebie robić durnia i zanim cokolwiek
    > napiszesz zweryfikuj przekazywane Ci informacje i nie wmawiaj komuś, że
    > Ty wiesz lepiej co kto ma w domu i na czym pracuje.

    LOL - póki co, to sam z siebie robisz, a ja ani przez chwilę nie
    wmawiałem Tobie, co masz w domu i na czym pracujesz. Wyobraźnię
    masz sporą, szkoda tylko, że te przekazy wiele wspólnego z
    rzeczywistością nie mają.

    > Powtarzam jeszcze raz. Ty jako uczeń gimnazjum masz prawo użytkować
    > MS Office w wersji uczniowskiej lub wersji dla użytkownika domowego
    > w cenie 250zł.

    No cóż, widzę że Twoja wyobraźnia podąża dość dziwaczną drogą, ale to
    nie nowość :)

    > Niestety
    > ja nie posiadam komputera domowego. Wszystkie moje komputery były
    > zakupione z fakturą na firmę, a nie na osobę prywatną, dlatego nie mogę
    > użytkować MS Office w takich wersjach.

    Kiepska argumentacja, szczególnie że już Ci napisałem wcześniej.
    <cite>
    Tylko mogę powtórzyć, że to byłoby z zyskiem dla Ciebie. Mało tego, nikt
    nie wymagał od Ciebie jakichkolwiek inwestycji finansowych. Teraz
    próbujesz odwrócić kota ogonem, że ktoś żąda od Ciebie inwestycji
    1500PLN, byś mógł go zadowolić. Krótko - brniesz...
    </cite>