    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Date: Mon, 29 Mar 2010 13:54:03 +0200
    <hogha8$1lf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hogis8$n3k$1@news.onet.pl>
    <hogkme$sn8$1@news.onet.pl> <hogoat$6mn$1@news.onet.pl>
    <hogpc6$dt$1@inews.gazeta.pl> <hoivjd$b6u$1@news.onet.pl>
    <hojb94$5qp$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hokcse$2v0$1@news.onet.pl>
    <lr8dil7rdyur$.rw8fxk6x42sv$.dlg@40tude.net> <honmsj$lmm$1@news.onet.pl>
    <9...@4...net> <hoo2cq$bqf$1@inews.gazeta.pl>
    <hoo9tk$bl3$1@news.onet.pl> <hooarg$fj0$1@inews.gazeta.pl>
    <hoofpe$p6$1@news.onet.pl> <hopigr$9uj$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hopigr$9uj$1@inews.gazeta.pl...

    > Ano.

    > Oczywiście.

    > Nieprawda.

    Chłopie, zamiast lansować tutaj nieprawdziwe informacje zadzwoń na infolinię
    Microsoftu 0801308801 lub 225941999 i dowiedz się czym się różni licencja MS
    Office dla użytkownika domowego od wersji komercyjnej i przestań lansować
    nieprawdziwe informacje.
    Jeszcze raz Ci powtarzam, że posiadam komputery zakupine na firmę i aby móc
    legalnie użytkować oprogramowanie MS Office muszę zakupić to oprogramowanie
    z licencją komercyjną, która dla wersji OEM czyli możliwej do zainstalowania
    na nowozakupionym komputerze kosztuje ok. 1000zł (i tu warunkiem jest zakup
    komputera wraz z oprogramowaniem), albo zakup wersji pełnej czyli BOX w
    cenie 2300zł, którą mogę zainstalować na dowolnym, wcześniej użytkowanym
    komputerze.
    Zakup i zainstalowanie w pełni legalnie wersji domowej jest możliwe tylko i
    wyłącznie dla komputera zakupionego na prywatną osobę, która będzie
    użytkowała tę kopię tylko i wyłącznie do prywatnych celów, czyli celów
    niekomercyjnych (nie zawodowych). Użytkowanie oprogramowania na komputerze
    zakupionym na firmę wymaga w tym przypadku licencji komercyjnej i
    użytkowanie na takim komputerze zakupionej uczciwie wersji do celów domowych
    jest nielegalne.

    Jeżeli nie jesteś w stanie tego zrozumieć to naprawdę szkoda mojego czasu i
    dalsza nasza dyskusja jest bezsensowna.

    > Na MS Office, którego nie masz?

    Nie. Na Open Office, którego mam i używam legalnie, choć za darmo.

    > Możesz je zapisywać w PDF za darmo.

    I to właśnie robię przy użyciu Open Office. Czy naprawdę masz tak duże
    problemy ze rozumowaniem czytanego tekstu ?

    > Tylko mogę powtórzyć, że to byłoby z zyskiem dla Ciebie. Mało tego, nikt
    > nie wymagał od Ciebie jakichkolwiek inwestycji finansowych. Teraz
    > próbujesz odwrócić kota ogonem, że ktoś żąda od Ciebie inwestycji
    > 1500PLN, byś mógł go zadowolić. Krótko - brniesz...

    Przecież to Ty mnie namawiałeś do zakupu MS Office za 100zł lub 250zł na 3
    stanowiska, zarzucając mi jeszcze w bezczelny i chamski sposób użytkowanie
    pirackich kopii. Oto fragment Twojej wypowiedzi:
    "Wiesz, jak ktoś korzysta z piratów, to nie ma o tym pojęcia. KIS na 3
    stanowiska też można kupić za niecałe 100 PLN. Pewnie się dowiemy, że z
    żadnego AV nie korzysta, ponieważ 250PLN to za drogo i mu się nie podoba ;)"

    Tak więc kolego przestań z siebie robić durnia i zanim cokolwiek napiszesz
    zweryfikuj przekazywane Ci informacje i nie wmawiaj komuś, że Ty wiesz
    lepiej co kto ma w domu i na czym pracuje. Powtarzam jeszcze raz. Ty jako
    uczeń gimnazjum masz prawo użytkować MS Office w wersji uczniowskiej lub
    wersji dla użytkownika domowego w cenie 250zł. Niestety ja nie posiadam
    komputera domowego. Wszystkie moje komputery były zakupione z fakturą na
    firmę, a nie na osobę prywatną, dlatego nie mogę użytkować MS Office w
    takich wersjach.