  • 51. Data: 2011-09-08 08:07:44
    Temat: Re: Kolorowe skalary w akwarium
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-08 07:46, ...:::Tomek:::... pisze:

    > Duża ta kanapa musiała być i otaczała pewnie całe akwarium, biorąc pod
    > uwagę, że zdjęcia są robione zarówno z lewa jak i z prawa, a nawet na
    > wprost. No i strasznie niewygodna, bo na kilku zdjęciach widać Ciebie
    > centralnie jak stoisz i trzymasz w rękach telefon.
    > Oj Animka, Animka, pogonili Cię z grup komputerowych za pisanie głupot,
    > to przeniosłaś się tutaj.

    Oj garbusie Tomku. Jeśli jest tak jak piszesz to Twój cień na tym
    akwarium wyobrażasz sobie jaki by był? Garb by Ci jeszcze większy
    wyszedł. Hahaha

    --
    animka

  • 52. Data: 2011-09-08 09:05:44
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    Ze sie wtrace...

    >Jasnowidzem, tez jestes chujowym, bo akwareystyka zajmowalo sie kilka
    >osob w mojej bliskiej rodzinie

    Ja przez wiele lata mialem akwarium a moja rodzina do dzis nie rozrozni
    gupika od pyszczaka - wiec to dowod na nic.

    >a pracujac w niemczech, przez ponad 2
    >lata, dostarczalem rybki i sprzet, do sklepu akwarystycznego
    >prowadzonego przez mojego kolege w polsce.

    Dostawcy moga niewiele wiedziec o hodowli ryb -
    dla nich to biznes i nie musza wiedziec nic ponadto,
    co jest im potrzebne do dowozu.

  • 53. Data: 2011-09-08 13:37:02
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > 10/10, fpisujmy miasta! Hożuf!

    Uć!

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 54. Data: 2011-09-08 13:53:42
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    W dniu 2011-09-08 10:07, Animka pisze:
    > Oj garbusie Tomku. Jeśli jest tak jak piszesz to Twój cień na tym
    > akwarium wyobrażasz sobie jaki by był? Garb by Ci jeszcze większy
    > wyszedł. Hahaha

    Widzę, że nic się jednak u Ciebie nie zmieniło, nadal tak samo puściutko :-)

    Tomek

  • 55. Data: 2011-09-08 14:00:51
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 08.09.2011 15:37, marcin.STIG.saldat wrote:

    > Uć!

    Sam się uć, bo naóka to do wiedzy klódż.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 56. Data: 2011-09-08 14:01:22
    Temat: Re: [ort] Kolorowe skalary w akwarium
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-09-08 03:28, Marek K pisze:

    > Ziggy powinno być napisane przez Rz i y oraz tylko jedno g.
    >
    > M.

    Koniec z czytaniem tej grupy, piszą tu same gównojady.
    Każdy post to stek bzdur i wypociny zakompleksionych idiotów, gdzie tu
    fotografia.Naprawdę umiecie spieprzyć wszystko.

  • 57. Data: 2011-09-08 15:43:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-08 15:53, ...:::Tomek:::... pisze:

    > Widzę, że nic się jednak u Ciebie nie zmieniło, nadal tak samo puściutko :-)

    Zajmij ty się lepiej tymi swoimi mangami na obrazkach, a czyj to jest
    cien-czy mój czy jakiegoś Leona nie powinno Ciebie już frasować. Rób
    sobie swoje cienie i tym się zajmuj.

    --
    animka

  • 58. Data: 2011-09-08 17:07:27
    Od: Maurycy Poszepszyński <l...@d...la.noche.com>

    Użytkownik - kamil napisał:
> [...]
    kalary?authkey=Gv1sRgCPrh892hm9fpTw

    > Wspaniała plastyka zdjęcia! Wiernie oddane kolory sprawiają, że odbiorca
    > niemal czuje chłodną bryzę na twarzy. oglądając je czuję się znów jak
    > niewinne dziecko obcujące z naturą w jej najczystszej formie.
    >

    > 10/10, fpisujmy miasta! Hożuf!

    Chrząszczyrzeboszyce, powiat Łękołody!
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=guMyd5c59WY&feature=r
    elated

  • 59. Data: 2011-09-12 15:36:41
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

> [...]
    >

    > Czy podobają się Wam te skalary? Były piękne, ale mój aparat z telefonu
    > kiepsko zdjęcia wykonał, Nie miałam przy sobie aparatu foto.

    Prawie jak czajnik z Allegro.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel