  • 1. Data: 2009-09-29 08:22:02
    Temat: organizery do Nokii
    Od: zyzio <s...@g...wiadomojaka.pl>

    Witajcie,

    czy są jakieś freewarowe organizery, z którymi można by synchronizować
    Nokię [E51]? Jest oczywiście Outlook albo Lotus, ale jak się nie
    posiada, trzeba szukać czegoś innego.
    Dzięki!
    Sławek

  • 2. Data: 2009-09-30 11:05:04
    Temat: Re: organizery do Nokii
    Od: kot_bury <k...@o...pl>

    Cześć

    > czy są jakieś freewarowe organizery, z którymi można by synchronizować
    > Nokię [E51]? Jest oczywiście Outlook albo Lotus, ale jak się nie
    > posiada, trzeba szukać czegoś innego.

    Używam kalendarza od google + google sync (E65 co prawda)
    http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=no
    kia_smart

    synchronizację przeprowadzam przez wi-fi
    Jeśli chcesz synchronizować również kontakty, to niestety będzie to
    wymagało więcej pracy - pierwsza synchronizacja wyrównuje kontakty z
    gmail i telefonu - trzeba to ogarnąć (podwójne wpisy itd). Jest tam (w
    gmail) jakieś pomocne narzędzie do łączenia kilku wpisów w jeden "kontakt".

    minusem dla niektórych może być sam fakt korzystania z aplikacji google
    :) z tego co pamiętam, to synchronizować można tylko jeden kalendarz

    do tej pory spisuje się bez zarzutu

    pozdrawiam

    --
    kot_bury

  • 3. Data: 2009-09-30 11:12:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 10:22:02 +0200, zyzio napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > czy są jakieś freewarowe organizery, z którymi można by synchronizować
    > Nokię [E51]? Jest oczywiście Outlook albo Lotus, ale jak się nie
    > posiada, trzeba szukać czegoś innego.

    Podstawową formę edycji i wgląd w kalendarz zapewnia Nokia PC Suite.
    Jak wszystko inne zawiedzie, zajrzyj do instrukcji. I do pudełka po
    telefonie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-09-30 15:44:19
    Od: zyzio <s...@g...wiadomojaka.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Podstawową formę edycji i wgląd w kalendarz zapewnia Nokia PC Suite.
    > Jak wszystko inne zawiedzie, zajrzyj do instrukcji. I do pudełka po
    > telefonie.

    Wiem, jak działa PC Suite i jak pusty jest nagle kalendarz, gdy telefon
    ma zwiechę i wgrywają ci nowy soft.

    W pudełku natomiast znalazłem:
    - fakturę VAT
    - kartę gwarancyjną
    - kabel usb
    - ściereczkę
    - płytę z pc suite
    - instrukcję z ogólnymi informacjami o synchronizacji na str. 68?
    Coś przeoczyłem?

  • 5. Data: 2009-09-30 17:39:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 17:44:19 +0200, zyzio napisał(a):

> [...]
    > - ściereczkę
    > - płytę z pc suite
    > - instrukcję z ogólnymi informacjami o synchronizacji na str. 68?

    Zawartość płyty z PC Suite w postaci programu PC Suite. Po zainstalowaniu,
    uruchomieniu, najlepiej jeszcze uaktualnieniu i otwarciu ikonki kalendarza
    z programu, otwiera się prosty organizer, dający dostęp do ksiązki
    telefonicznej, kalendarza i maili/sms

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-09-30 18:37:52
    Od: zyzio <s...@g...wiadomojaka.pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > uruchomieniu, najlepiej jeszcze uaktualnieniu i otwarciu ikonki kalendarza
    > z programu, otwiera się prosty organizer, dający dostęp do ksiązki

    Byc może wyraziłem się nieściśle, ale myślałem że nazwy Lotus i Outlook
    same się obronią:
    chodziło mi o organizer z trybem synchronizacji, nie tylko o możliwość
    wpisywania zdarzeń w telefon z poziomu komputera, lecz o
    zapamiętywanie/przechowywanie zdarzeń (w komputerze) i wymianę miedzy
    devicami.

    Skoro jednak sam Nokie PC Sync wymienia tylko Lotusy (nie mam) i
    Outlooki (nie mam)jako dedykowane programy, to zakładam nic innego nie
    ma. Podobny wątek był wcześniej - o wymianie kontaktów między SE a Nokią
    i nic nie wniósł.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-09-30 18:52:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 20:37:52 +0200, zyzio napisał(a):

> [...]
    > Outlooki (nie mam)jako dedykowane programy, to zakładam nic innego nie
    > ma. Podobny wątek był wcześniej - o wymianie kontaktów między SE a Nokią

    Wniósł. Standardem na rynku jest Outlook. Tak się przyjeło i tyle. W
    zasadzie każdy telefon - jeżeli tylko synchronizuje się z czymkolwiek -
    synchronizuje się z Outlookiem.
    A można go miec za kilka złotych albo za darmo - choćby wyszukując stare
    urządzenie z PocketPC lub MS Smartphone, dawniej licencja Outlooka była
    dodawana do każdego urządzenia, teraz stare pockety można mieć za kilka
    złotych, wielu osobom leżą pudełka w szafach, sam mam z 6 licencji.

    choćby takie coś (pierwsza aukcja z brzegu):
    http://www.allegro.pl/item758364910_microsoft_outloo
    k_2002_oem_eng.html
    a jestem się gotów założyć, że jak poszukasz, to znajdziesz sporo taniej.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-09-30 19:30:49
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    zyzio wrote:

> [...]
    > Outlooki (nie mam)jako dedykowane programy, to zakładam nic innego nie
    > ma. Podobny wątek był wcześniej - o wymianie kontaktów między SE a Nokią

    Ni trzeba outlooka ani lotusa. Przez PC Suite można synchronizować z
    wbudowanymi w Vistę Kalendarzem i Kontaktami. Masz Vistę czy coś innego?

    --
    Wariat ;)

  • 9. Data: 2009-09-30 19:46:40
    Od: zyzio <s...@g...wiadomojaka.pl>

    Don Pedro pisze:

    > Ni trzeba outlooka ani lotusa. Przez PC Suite można synchronizować z
    > wbudowanymi w Vistę Kalendarzem i Kontaktami. Masz Vistę czy coś innego?

    Mam XP i czekam aż Vista przeminie ;). Stąd chyba moje problemy.

  • 10. Data: 2009-09-30 19:55:40
    Od: zyzio <s...@g...wiadomojaka.pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    k_2002_oem_eng.html
    > a jestem się gotów założyć, że jak poszukasz, to znajdziesz sporo taniej.

    sprytne, dzięki
    Zatem ostatnie pytanie lamera: skoro używam legalnego acz wykastrowanego
    (bo właśnie bez outlooka) pakietu office 2002 (nie pytajcie dlaczego, bo
    to skomplikowane), to czy mogę sobie tak po prostu 'dograć' outlooka. i
    czy musi to być 2002?
    Dzięki, pozdrawiam