  • 11. Data: 2009-09-30 20:15:35
    Temat: Re: organizery do Nokii
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:55:40 +0200, zyzio napisał(a):

    > sprytne, dzięki
    > Zatem ostatnie pytanie lamera: skoro używam legalnego acz wykastrowanego
    > (bo właśnie bez outlooka) pakietu office 2002 (nie pytajcie dlaczego, bo
    > to skomplikowane), to czy mogę sobie tak po prostu 'dograć' outlooka. i
    > czy musi to być 2002?
    > Dzięki, pozdrawiam

    wersja Outlooka może być inna niż wersja pozostałych komponentów Office.
    Nie musisz się tłumaczyć z braku tego programu, bo są oferowane wersje
    Office bez tego pakietu, np. wersje "student&home"

    Co do dogrania, tak możesz, musisz mieć tylko klucz licencyjny odpowiedniej
    wersji, tzn do wersji Office z Outlookiem albo do samego Outlooka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2009-09-30 20:54:41
    Od: zyzio <s...@g...wiadomojaka.pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    >
    > Co do dogrania, tak możesz, musisz mieć tylko klucz licencyjny odpowiedniej
    > wersji, tzn do wersji Office z Outlookiem albo do samego Outlooka.

    klucz licencyjny - ma się rozumieć
    dzięki, I will try
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-10-01 07:06:02
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    zyzio napisał(a):

    > czy są jakieś freewarowe organizery, z którymi można by synchronizować
    > Nokię [E51]? Jest oczywiście Outlook albo Lotus, ale jak się nie
    > posiada, trzeba szukać czegoś innego.

    Evolution.

    --
    Dominik (& kąpany)