  • 1. Data: 2009-09-29 07:31:19
    Temat: Samsung U900 Soul - problem z odbiorem Blooetooth
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    Witam.
    Żonka ma U900 Soul z kartą pamięci. Niestety, gdy próbuje odebrać plik
    przez Bluetooth wyskakuje błąd: za mało pamięci w telefonie - usuń
    zbędne pliki. Karta działa OK, zdjęcia sie zapisują na karcie, nie
    znalazłem niestety opcji odbioru/zapisu wiadomości lub transferu na
    karcie. Da się to jakoś zrobić? W Nokii nie mam takiego problemu.
    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika