  • 21. Data: 2010-12-18 20:45:15
    Temat: Re: opony bieznikowane
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    Do plaskacza, ktorym jezdzi sie
    > czesto nieco szybciej i dalej, chyba balbym sie zakladac.

    Są bieżnikowane i "bieżnikowane". Zimówki kupiłem na allegro z tej firmy:
    (rozm. 195/65/15/)
    http://www.reifen-respa.de/main.php?lang=eng&page=qu
    ality
    Trzeci sezon w zimie nakręcone łącznie 30 kkm, ciężarki po 5/ 10 g. o niebo
    lepsze niż Fulda Kristall Montero kupione w tym samym czasie na innym
    aucie. Żaden z Was nie odczułby różnicy - ale pogadać miło ;-)))

  • 22. Data: 2010-12-19 13:31:18
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 18.12.2010, J.F. napisał(a):

    > No wlasnie - sam producent nie wie co robi ?

    Zanim dane trafią do webmajstra przechodzą przez wiele rąk - łatwo po
    drodze coś pomylić. A opona na zdjęciach z aukcji ewidentnie nie jest
    asymetryczna.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 23. Data: 2010-12-20 00:58:03
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-12-17 16:07, kamil d pisze:

    > Wcześniej miałem nowe i pod każdym względem były lepsze choć to była
    > tylko Dębica Frigo. Na śniegu jeszcze można przeboleć bo i tak jedzie
    > się wolno ale najgorsze jest to, że są kiepskie na asfalcie, hamowanie
    > jeszcze w miarę ok ale trzymanie boczne tragedia, strach szybciej wejść
    > w zakręt.

    Właśnie tylko ta Dębica, to jedne z najlepszych opon na śnieg, na mokrym
    tragedia, ale na śnieg, to ciężko o lepszą oponę.

  • 24. Data: 2010-12-20 08:47:19
    Od: szymo <s...@w...pl>

    szymo pisze:
    > Co o nich sądzicie ?
    > i w ogóle o bieznikowanych? w sumie o połowę tańsze może wytrzymają ze 2
    > sezony ?
    >
    > http://allegro.pl/195-55r15-opony-bieznikowane-zimow
    e-bargum-gratis-i1345250676.html

    Bardzo dziękuję za wszelkie opinie. Szerokiej drogi!

  • 25. Data: 2010-12-22 08:40:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Chyba sie mylisz, ale i tak zostaje pytanie czy snieg o tym wie.

    Raczej wątpię, gdyby tak było, to już dawno skopiowano by topowe wzory w
    chinach i wszyscy byśmy na nich jeździli. Jednak to nie takie proste.

    --
    ignorance is bliss

  • 26. Data: 2010-12-22 08:50:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 22 Dec 2010 07:40:10 GMT, to wrote:
    >begin J.F.
    >
    >Raczej wątpię, gdyby tak było, to już dawno skopiowano by topowe wzory w
    >chinach i wszyscy byśmy na nich jeździli. Jednak to nie takie proste.

    Moze Chinczycy jezdza :-)
    Moze maja na tyle przyzwoitosci zeby tego nie eksportowac, albo opony
    produkuja tam fabryki pod zarzadem topowych marek, ktore inny model
    robia :-)

    J.

  • 27. Data: 2010-12-23 01:39:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-22 08:40, to pisze:
    > begin J.F.

    > Raczej wątpię, gdyby tak było, to już dawno skopiowano by topowe wzory w
    > chinach i wszyscy byśmy na nich jeździli. Jednak to nie takie proste.

    Te fikuśne rzeźby bieżnika to sprawa raczej przereklamowana.
    W sporcie jakoś nikt nie jeździ na takich ładnych oponach jak drogowe :)

    A też nie ma topowego bieżnika - to zawsze jest kompromis między różnymi
    zastosowaniami opony która musi być uniwersalna.

    Te wszystkie cudaczne rzeźby bieżnika na oponach to raczej dlatego że
    kupuje się opony z katalogu, gdzie jest tylko zdjęcie. Nawet nie ma
    żadnych konkretnych danych, nie mówiąc o możliwości pojeżdżenia na
    każdych. No i opony muszą wyglądać "dynamicznie" żeby ktoś je kupił.

  • 28. Data: 2010-12-23 06:20:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Te fikuśne rzeźby bieżnika to sprawa raczej przereklamowana. W sporcie
    > jakoś nikt nie jeździ na takich ładnych oponach jak drogowe :)

    Ale tam opony są trochę mniej uniwersalne...

> [...]
    > żadnych konkretnych danych, nie mówiąc o możliwości pojeżdżenia na
    > każdych. No i opony muszą wyglądać "dynamicznie" żeby ktoś je kupił.

    Zgadza się, dlatego właśnie twierdzę, że skopiowanie powierzchownego
    wyglądu opony nie mówi wiele o jej właściwościach. Wygląda podobnie i
    tyle.

    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2010-12-23 07:22:38
    Od: Demos <b...@g...com>

    CZesc

    On 17 Gru, 15:53, szymo <s...@w...pl> wrote:
    > Co o nich s dzicie ?
    > i w og le o bieznikowanych? w sumie o po ow ta sze mo e wytrzymaj ze 2
    > sezony ?
    >
    > http://allegro.pl/195-55r15-opony-bieznikowane-zimow
    e-bargum-gratis-i...

    Hmm, Od sześciu lat zimą używam bieznikowanych opon z tym że są to
    nalewki Markgum-a.
    W tej chwili oba auta tylnonapedowe i jest bardzo dobrze, nawet przy
    minus 16 st sa miekkie, na blocie posniegowym i swiezym sniegu to
    jezdzi sie jak czolgiem.
    Na lodzie dupa ale to raczej nie od opon zalezy :-).

    PZDR Demos

    Same E

  • 30. Data: 2010-12-23 16:22:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Moze Chinczycy jezdza :-)
    > Moze maja na tyle przyzwoitosci zeby tego nie eksportowac, albo opony
    > produkuja tam fabryki pod zarzadem topowych marek, ktore inny model
    > robia :-)

    Ale były takie opony w sprzedaży, w dodatku robione na licencji (tylko
    starszego modelu) i jakoś specjalnie dobrych ocen nie zdobyły...

    --
    ignorance is bliss