    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: opony - 3 stare, 1 nowa?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 04 May 2018 15:59:07 GMT

    Witaj zhbick, 04 maj 2018 w
    news:5aec47bc$0$31365$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Przed laty uprawiałem taką rzeźbę w g*wnie, więc nie śmiem
    > krytykować Wątkotwórcy :)
    Śmiało, krytykować.
    Czyli głos na nie.
    Jest jeszcze jeden na nie i dwa na "czemu nie".

    >Jeśli koniecznie trzeba taki mix stosować,
    Niekoniecznie. Jeszcze zastanawiam się nad kupnem używki takiej samej(
    przez neta) lub dwóch używek innych na miejscu.
    Co do tego drugiego, to gość mi opowiadał przez telefon, że takie
    miszeliny to, panie, naturalny kauczuk i nawet 7 letnie są super i 25k
    jeszcze zrobią. Hmm

    Shrek, 04 maj 2018 w news:pchjkd$8qs$2@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > i zawsze z tylu lepsze;)

    nie chcę wzbudzać flejma, ale tutaj to zdania uczonych są podzielone,
    choć osobiście przychylam się do tej wersji.
    Poza tym przy stylu jazdy bliskim kapelusznikowemu ma to pewnie
    mniejsze znaczenie.