  • Data: 2010-05-10 14:59:27
    Temat: Re: opłaty recyklingowa - dalej nas okradają?
    Od: linux <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dowiedziałem się wszystkiego w urzędzie komunikacji.

    Nie dajcie się nabijać w butelkę nieuczciwym importerom, którzy
    próbują przenieść konieczność zapłacenia 500 zł na Klienta!

    "opłata recyklingowa jest nakładana na każdy podmiot wprowadzający na
    terytorium kraju pojazdy..." - i tyle,

    Jeśli przelew do NFOŚiGW wychodzi z konta innego niż importera to
    bezwzględnie w tytule muszą być dane importera - a nie Klienta.
    Inaczej trzeba zapłacić jeszcze raz i składać wniosek o oddanie
    pierwszej wpłaty.

    On 9 Maj, 20:15, linux <d...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jak to jest z tą opłatą 500 zł - została już zniesiona czy dalej
    > Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej okrada
    > obywateli?
    >
    > Czy importer samochodu ma prawo przenosić konieczność uiszczenia tej
    > opłaty na klienta, który kupuje sprowadzone auto? Kupiłem właśnie
    > samochó z autohandlu i gościu twierdzi, że jest to kwestia umowy
    > między sprzedającym a kupującym, a tu:
    >
    > http://www.mos.gov.pl/artykul/2451_pojazdy_wycofane_
    z_eksploatacji/11...