  • Data: 2010-06-02 21:20:38
    Temat: Re: [oph] Atlantis wylÄ?dowaĹ?...
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote:
    [...]
    > Nie kombinuj, bo nie wykombinujesz.

    O, widzę, że mamy tu do czynienia z teoretykiem, który praktyki
    nigdy nie powąchał... :))) I któremu, w swej arogancji, wydaje się, że
    swoją teorią zastąpi praktykę doskonale... :)
    Jak chcesz brnąć dalej, to zabronić nie mogę - możesz np. podpisać
    się pod deklaracją, że w trakcie całego programu promów kosmicznych
    (nie licząc katastrofy Columbii, bo to oczywiste) nie doszło do ablacji
    choćby miligrama ceramicznej osłony termicznej. Będzie weselej. :)

    A tak z innej beczki: sprawdź sobie może, jak radzi sobie w
    aktualnym sezonie F1 zespół, który zadeklarował, że zbuduje bolid bez
    testów, wyłącznie na podstawie maksymalnie zaawansowanego teoretycznego
    modelowania komputerowego, przez innych stosowanego głównie pomocniczo
    do redukcji kosztów R&D. Oczekiwania mieli spore, pewnie inni teoretycy
    od komputerów im to gwarantowali... ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]