  • 231. Data: 2011-09-07 22:58:30
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:4e67cc9b$1@news.home.net.pl>:

    > I znowu "zapomniałeś" o końcówce tego przepisu.

    A ty zapomniałeś zaszczekać:

    ">> Owszem, znał. Nie można poza obszarem zabudowanym podnieśc prędkości.
    > Bo ty tak zarządziłeś?

    Nie, przepisy których nie znasz Andrzejku.
    Art. 21.
    1. Organ zarządzający ruchem na drogach może zmniejszyć lub zwiększyć, za
    pomocą znaków drogowych, prędkość dopuszczalną pojazdów obowiązującą na
    obszarze zabudowanym
    [...]
    3. Organ zarządzający ruchem na drogach może zmniejszyć, za pomocą znaków
    drogowych, prędkość dopuszczalną pojazdów obowiązującą poza obszarem
    zabudowanym, jeżeli warunki bezpieczeństwa ruchu na drodze lub jej odcinku
    za tym przemawiają.

    Poza zabudowanym tylko ZMNIEJSZYĆ.

    Pod ławę i szczekaj.
    "

    --
    Tomasz Nycz

  • 232. Data: 2011-09-07 23:02:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > On Wed, 7 Sep 2011, Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Tym pojazdem strzeliłeś we własne argumenty (jeśli *nawet on*
    > nie ma prawa wymuszania, to tym bardziej "zwykły wyjeżdżający"
    > z podporządkowanej).

    Błąd w interpretacji i tendencyjne cięcie - "prawa wymuszania na mnie
    pewnych zachowań", a nie "prawa wymuszania", w tym z podporządkowanej.
    Tym bardziej, że pojazd uprzywilejowany ma prawo do niestosowania się
    do pewnych przepisów, a "zapierdalacz" nie.

  • 233. Data: 2011-09-07 23:34:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2011 22:58, 'Tom N' pisze:

    > Pod ławę i szczekaj.

    Pierdol się, fagasie płaczydłokutasa.

  • 234. Data: 2011-09-07 23:40:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]

    > drogowych, prędkość dopuszczalną pojazdów obowiązującą poza obszarem
    > zabudowanym, jeżeli warunki bezpieczeństwa ruchu na drodze lub jej odcinku

    I kto powiedział, że to NIE BYŁ obszar zabudowany? Są ustalane dość
    arbitralnie, suko płaszczydła...

  • 235. Data: 2011-09-07 23:50:38
    Temat: Re: [onet] wa?esa
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.09.2011 GR001 <s...@w...pl> napisał/a:
    > uderzy?em kiedy? w samochód z predko?ci? ok. 60 km/h i
    > przelecia?em tylko ze 4 metry za samochód....

    To chyba rekord hamowania w powietrzu bez spadochronu, z
    ponad 16m/s. No chyba że akurat miałeś.

    tak czepiam się.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 236. Data: 2011-09-07 23:51:19
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:4e67e377$1@news.home.net.pl>:

    > Pierdol się, fagasie

    Warcz, gryź i drap do woli -- tyle ci zostało po obnażeniu twoich "mądrości"

    --
    Tomasz Nycz

  • 237. Data: 2011-09-07 23:53:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 07 Sep 2011 23:34:20 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pierdol się, fagasie płaczydłokutasa.

    Szczekaj kundlu :D

    --
    ___________ (R)

  • 238. Data: 2011-09-07 23:54:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 07 Sep 2011 23:40:36 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > I kto powiedział, że to NIE BYŁ obszar zabudowany? Są ustalane dość
    > arbitralnie, suko płaszczydła...

    jakto kto? Tabliczka oznaczająca koniec tego obszaru, miękki fiutku.

    --
    ___________ (R)

  • 239. Data: 2011-09-07 23:58:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    > Warcz, gryź i drap do woli -- tyle ci zostało po obnażeniu twoich "mądrości"

    Ale powiedz mi - po co to karmisz? Mam to od lat w KF i tacy jak Ty mi
    to wiecznie wywlekają. Przecież wiesz, co to jest i co sobą
    prezentuje. Jesteś masochistą? To wymieńcie się adresami prywatnymi i
    kopcie sią mailami. Miej litość dla innych, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 240. Data: 2011-09-08 00:08:17
    Od: 'Tom N' <n...@0...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:4e67e4ef$1@news.home.net.pl>:

    > I kto powiedział, że to NIE BYŁ obszar zabudowany?
    > Są ustalane dość arbitralnie

    Wystarczy spojrzeć na zdjęcia z wypadku -- znaki A-6 stosuje się poza
    obszarem zabudowanym

    > suko

    Tyle ci pozostało.

    --