  • 11. Data: 2011-09-04 14:56:12
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W rewelacje fucktu tez wierzysz?

    Wiesz tyle co zjesz.
    Moj dawny znajomy 10 lat temu na ZX11 pokonal te trase w niewiele ponad 2h.
    Wszystko zalezy od natezenia ruchu.

    sz.

  • 12. Data: 2011-09-04 15:02:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-04 13:17, Krzysztof 45 pisze:
    > Jak byś zgadł.
    >
    > Cyt.
    > Jego biuro poselskie poinformowało, że często pokonywał trasę Warszawa -
    > Gdańsk. Często. I znajomym mówił, że jego rekord na niej to 2 godziny i
    > sześć minut. To oznacza, że średnia prędkość to 160- 170 km na godzinę.
    > Google Maps wylicza tę podróż na prawie sześć godzin po polskich
    > drogach. Bez komentarza.
    >
    > http://kampanianazywo.pl/relacja/po-wypadku-walesy-c
    zy-potrzebna-dyskusja-o-motocyklach/

    Przecież już wyrok wydano: winny kierowca RAVki.

    Pan W. zapierdalał na pewno szybciej niż mu było wolno, ten w
    RAV'ce nie zauważył go, bo ten był 500m od niego i wyjechał.
    I dzwonek. Mi tam tego gościa w RAV'ce szkoda. Idę o zakład,
    że ta sprawa nie będzie obiektywna ani sprawiedliwa.

  • 13. Data: 2011-09-04 15:36:59
    Temat: Re: [onet] wa??sa [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-04 15:40, szufla pisze:

    > Tw?j motocykl to...
    >
    > ... honda CBR 1000 fireblade.

    mój? YZ450F bez homologacji na ulice.
    I dawno nim nie jechałem. :( nie mam z kim....

  • 14. Data: 2011-09-04 15:40:47
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > I dzwonek. Mi tam tego gościa w RAV'ce szkoda. Idę o zakład,
    > że ta sprawa nie będzie obiektywna ani sprawiedliwa.

    Twój motocykl to...

    ... honda CBR 1000 fireblade.

    Nieźle, zacząłeś od sportowej szlifiery, jednej z najmocniejszych. Nie jest
    to sprzęt dla początkujących.

    - Prawda. Nie jest to maszyna dla jeźdźców ze świeżym prawem jazdy. Kusi,
    oj, kusi.
    ( Pan J.W. prawko zrobil w 2008 roku)

    sz.

  • 15. Data: 2011-09-04 22:09:11
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz tyle co zjesz.
    > Moj dawny znajomy 10 lat temu na ZX11 pokonal te trase w niewiele ponad
    > 2h. Wszystko zalezy od natezenia ruchu.
    10 lat temu Walesa tez jezdzil.
    wez czytaj ze zrozumieniem co jest napisane.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 16. Data: 2011-09-05 00:31:32
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > 10 lat temu Walesa tez jezdzil.
    Chyba na rowerze.
    > wez czytaj ze zrozumieniem co jest napisane.
    Wez mi laskawie wyjasnij czego nie zrozumialem.

    sz.

  • 17. Data: 2011-09-05 16:27:32
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak megrims nawija makaron na uszy:

    Kropka przygarnij :>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 18. Data: 2011-09-05 18:18:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Sep 2011 15:02:37 +0200, megrims napisał(a):
> [...]
    > I dzwonek. Mi tam tego gościa w RAV'ce szkoda. Idę o zakład,
    > że ta sprawa nie będzie obiektywna ani sprawiedliwa.

    Nie bylbym taki pewien.
    Pamietasz pana prokuratora ? Sad kierowce uniewinnil w koncu, choc
    przyznaje ze normalnie to pewnie nie bylby wcale oskarzony.

    Tu tez trzeba najpierw oddzielic mozliwe do ustalenia fakty od
    dziennikarskich plotek.

    Jedna rzecz natury ogolnej - paradoksalnie, ale im szybciej motor jedzie,
    tym bardziej niektore uszkodzenia swiadcza przeciwko drugiemu kierowcy.
    Jesli jest choc ziarnko prawdy w tym "wlaczal sie do ruchu", to przy
    wysokiej predkosci by sie "wlaczyl" i mial rowalony np bagaznik.

    J.

  • 19. Data: 2011-09-05 18:28:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/09/2011 22:22, Waldek Godel wrote:
> [...]
    cycle-crash.jpg

    > akurat ravce skasowało przód, mógł wjechać czołowo, mógł wjechać bokiem.
    >
    > BTW - kiedyś widziałem na własne oczy dawcę który wjechał centralnie w
    > tyłek hamującej Corsie. Wyglądało to podobnie jak powyżej, tylne światła
    > Corsy wyglądały jeszcze w miarę, między nimi tylko dziura. Przednie koło
    > ścigacza było w okolicach oparć przednich foteli, tylne koło wystawało
    > niewiele z bagażnika.

    Parę lat temu widziałem motocykl wyciągany z boku Punto. Wbił się w
    okolicy słupka, motocykla wystawała tylko połowa. Jeśli ktoś siedział z
    tyłu, to z nóg raczej nie było czego zbierać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 20. Data: 2011-09-05 20:40:08
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Chyba na rowerze.
    > Wez mi laskawie wyjasnij czego nie zrozumialem.
    TEgo:
    Wiesz tyle co zjesz.
    Moj dawny znajomy 10 lat temu na ZX11 pokonal te trase w niewiele ponad 2h.
    Wszystko zalezy od natezenia ruchu.

    Twierdzisz, ze teraz tez sie tak da?