  • Data: 2011-09-06 23:06:24
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-06, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Rozpyl jeszcze trochę helu - tam nie ma ani w prost, ani nie wprost.

    Ale czego tam Ci brakuje?

    > No popatrz - niby rozsądna odpowiedź (choć tak naprawdę niezupełnie,
    > ponieważ dzielisz, podsycając tym wrogość), a dziwnym trafem nadal
    > nie potrafisz udowodnić swej tezy. Swoją ścieżką - gdzie znalazłeś
    > lamenty z mojej strony, że motocykliści jeżdżą szybko? Ba, wręcz
    > stwierdzenie, że jeżdżą szybko.

    Ja nie podsycam wrogosci, wrecz przeciwnie wkurwia mnie ta wrogosc i
    traktowania drogi jako pola bitwy. Drogi sa dla wszystkich, wszyscy
    jezdza jak jezdza i trzeba do tego przywyknac. Tworzac watki na x-set
    postow tego sie nie zmieni.

    > Co ja chcę powiedzieć to ja dokładnie wiem.

    No to powiedz.

    > No i mamy komplet. A Ty coś wspominałeś o myśleniu za innych.
    > To ciesz się, że np. ja myślę właśnie za Ciebie i jeżdżących
    > podobnie, którym się wydaje jak to jeżdżą bezpiecznie, przewidywalnie
    > i myślą za innych.

    Taka rzeczywistosc drogowa :-)

    > Nie? Ja to wymyśliłem? Czemu nie zaprzeczyłeś w momencie, gdy taka
    > teza się pojawiła?

    Spojrz na problem szerzej bo nie dotyczy tylko motocykli.

    > Bzdura - ci Twoi wszyscy zwolnili ostatnimi czasy i to bardzo.
    > Niestety istnieje grupa kretynów, którym się wydaje, że jazda
    > z prędkościami jakie podałeś to coś w zasadzie normalnego i typowego.

    A niby czemu zwolnili? Bo ja nic nie zauwazylem.

    > Oddaj prawo jazdy.
    >
    > Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    > liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    > drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    > zachowania.

    Okolicznoscia jest szybko zblizajace sie swiatelko po dokladniejszym sie
    przyjrzeniu. Ta okolicznosc wskazuje na to ze ktos moze nie stosowac sie
    do przepisow - czyz nie?

    > Tyle w temacie. Jak pisałem - motocykliści (jak i cała reszta) nie
    > ma prawa przekraczania prędkości i nie ma obowiązku zakładania, że
    > jeżdżą szybciej.

    Obowiazku zakladac nie ma, ale rzeczywistosc jest inna i najlepszym
    sposobem jest sie nauczyc z tym zyc.

    > Ze zrozumieniem czytać potrafisz? Oprócz Ciebie po drogach poruszają
    > się miliony innych osób, które mają prawo popełnić błąd oraz zakładać,
    > że Ty się do przepisów stosujesz.

    Owszem, takich bledow za ktore moge zaplacic zyciem mam jakies 1 na
    15 kilometrow przejechanych po miescie i jakos nie wchodze po tym na PMS
    zakladajac watek "drodzy samochodziarze ..." i nie wylewam swoich zali.
    Staram sie unikac takich sytuacji np. zwalniajac przed skrzyzowaniami
    nawet jak mam zielone albo jadac przy lewej krawedzi pasa na jezdni z
    podporzadkowanymi.

    --
    Artur