    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [onet] wałęsa
    Date: Tue, 6 Sep 2011 13:45:45 +0000 (UTC)

    On 2011-09-06, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Nie ma tam niczego, na co się powołujesz. Szukaj dalej.

    Wprost nie jest napisane, trzeba troche sie wykazac by zauwazyc.

    > Cieszę się, że to zrozumiałeś, choć z drugiej strony jednak
    > wątpię.

    Widzisz... Ja nie psiocze i nie lamentuje wiecznie, ze kierowcy
    samochodow jezdza szybko, nie patrza wlaczajac sie do ruchu, nie patrza
    zmieniajac pas, po prostu akceptuje ten stan taki jakim jest i nauczylem
    sie z nim zyc - mysle za nich.

    > To są Twoje imaginacje, insynuacje itd.

    Chcesz powiedziec ze samochodziarze nie lamia nagminnie ograniczen
    predkosci?

    > Co więc? Zgłosiłeś już te wykroczenia gdzie trzeba?

    Czemu mialbym zglaszac gdzies wykroczenia ktore sam popelniam?

    > Jak nie jak tak?

    Gdzie tak napisalem? Ta umiejetnosc nie jest przydatna tylko w przypadku
    spotkania motocykla z samochodem. Samochody tez pakuja sie w bok innych
    samochodow wlaczajacych sie do ruchu.

    > Jak widać nie bardzo, skoro argumentacja wygląda "bo motocykle jeżdżą
    > szybciej".

    Tu nie chodzi o motocykle jezdza szybciej. Wszyscy jezdza szybciej i
    trzeba brac na to poprawke wlaczajac sie do ruchu a nie zakladac, ze to
    swiatelko w oddali jedzie 50 km/h.

    > To oddaj swoje prawo jazdy (o ile je posiadasz) ponieważ nie
    > zrozumiałeś rzeczy elementarnej - ludzie popełniają błędy i mają do
    > tego prawo, a jazda na krawędzi błędów nie wybacza.

    Czemu? Ja nie mam problemow z ocena odleglosci/predkosci i wlaczaniem
    sie do ruchu.

    PJ posiadam, baaa... nawet jezdze czasem samochodem a z racji tego ze moj
    glowny srodek transportu to motocykl to rozumiem problemy "drugiej
    strony".

    --
    Artur