  • 241. Data: 2011-09-08 00:09:42
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: 'Tom N' <n...@0...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:831207060.20110907235856@pik-net.pl>:

    > Ale powiedz mi - po co to karmisz? Mam to od lat w KF i tacy jak Ty mi
    > to wiecznie wywlekają. Przecież wiesz, co to jest i co sobą
    > prezentuje. Jesteś masochistą? To wymieńcie się adresami prywatnymi i
    > kopcie sią mailami. Miej litość dla innych, proszę.

    Już

    --
    Tomasz Nycz

  • 242. Data: 2011-09-08 00:45:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 00:08, 'Tom N' pisze:

    > Wystarczy spojrzeć na zdjęcia z wypadku -- znaki A-6 stosuje się poza
    > obszarem zabudowanym

    O ile byś śledził wątek, bura suko, zamiast tylko przyskoczyć z
    ujadaniem żeby się tylko do mnie przypierdolić, to byś wiedział, że
    wątek dawno już zdryfował na dyskusję ogólną, a nie o tym konkretnym
    przypadku.

    Dobra, hop do wora -> *plonk*

    Wazelinujcie się, chłopaczki, we własnym klubie wzajemnego lizania,
    które takim płaszczydlakom, jak wy, wiecznie ciąży na myśli....

  • 243. Data: 2011-09-08 00:46:55
    Temat: Re: [onet] wa?esa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2011 23:50, kakmar pisze:

    > To chyba rekord hamowania w powietrzu bez spadochronu, z
    > ponad 16m/s. No chyba że akurat miałeś.
    >
    > tak czepiam się.

    I to troszkę bez sensu, bo przecież on nie zatrzymał się w tym
    powietrzu, tylko poleciał po balistycznej i dalej go już "matka ziemia"
    hamowała.

  • 244. Data: 2011-09-08 08:34:01
    Temat: Re: [onet] wa3esa
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > I to troszkę bez sensu, bo przecież on nie zatrzymał się w tym powietrzu,
    > tylko poleciał po balistycznej i dalej go już "matka ziemia" hamowała.

    jeszcze raz... nie leciałem 4 metry, tylko wylądowałem ok. 4 metrów za
    samochodem....
    dolicz do tego długość samochodu plus z metr motocykla....
    nie wiem czy to rekord.. ale wydaje mi się, że zdecydowanie samochód
    zatrzymał motocykl,
    więc jakby prędkość też się zdecydowanie zmniejszyła...
    Po za tym samochód został przesunięty (i obrócony) ok. 2 metry...
    Jeśli chcesz to możemy to odtworzyć, ja daje motocykl, a ty będziesz
    latał....
    pozdr.

  • 245. Data: 2011-09-08 08:42:41
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Banalnie - art. 2 KW w zw. z art. 4 PoRD.
    >
    > Miałem taką sytuację - [...]

    Dzięki.
    Mnie w podobnej sytuacji udało się wyjść bez zadrapań, ale facet z
    drugiego auta chciał się brać do bicia.
    Nie mógł zrozumieć, tak jak i niektórzy z tu obecnych, że nie jest
    jedynym szczupakiem w stawie.

    Obyło się bez policji, ja dość duży jestem :-P

    Niestety policja nadal "z automatu" uznaje ruszył = wymusił.
    Może mają równie uproszczone myślenie, co niektórzy z tu piszących ?. :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 246. Data: 2011-09-08 08:45:16
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Nie ma obowiązku zakładać, że dna motorze siedzi Tobie podobny debil.

    A wiesz, że to ciekawe.
    Zauważyłeś, ze nawet osobniki o tak uproszczonym myśleniu żądają od nas,
    abyśmy zakładali że KAŻDY motocyklista jest idiotą pędzącym ile fabryka
    dała ?. :-P

  • 247. Data: 2011-09-08 08:51:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 08:45, WW pisze:

    > A wiesz, że to ciekawe.
    > Zauważyłeś, ze nawet osobniki o tak uproszczonym myśleniu żądają od nas,
    > abyśmy zakładali że KAŻDY motocyklista jest idiotą pędzącym ile fabryka
    > dała ?. :-P

    Ty na prawdę jesteś patologicznie odporny na wiedzę i trudny do zarąbania...

    Ileż to ja razy potarzałem, że właśnie o to chodzi, żebyś niczego nie
    zakładał... A ty ciągle chcesz mieć jakieś arbitralne założenia.

  • 248. Data: 2011-09-08 09:07:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-08 08:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Ty na prawdę jesteś patologicznie odporny na wiedzę i trudny do zarąbania...

    Przecież to logiczny wniosek z tez stawianych przez Ciebie i np.
    przez AZ, Qulfon czy BK. Ludzie mają uważać na motocykle, bo oni jeżdżą
    szybciej itd.

    > Ileż to ja razy potarzałem, że właśnie o to chodzi, żebyś niczego nie
    > zakładał... A ty ciągle chcesz mieć jakieś arbitralne założenia.

    Powtarzać sobie możesz:
    Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze *mają
    prawo liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów
    ruchu drogowego*, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego
    ich zachowania.

    Masz w ustawie explicite podane, że ma prawo zakładać - tak jak
    i inni.

  • 249. Data: 2011-09-08 09:08:50
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-07 19:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Raczej ty się gubisz w wątku. Może zapisz sobie swoje zeznania i
    > uzgodnij je wzajemnie, hmm?

    Nie stać Cię na coś swojego? Tak nawiasem wskażesz, gdzie się gubię?

    A.

  • 250. Data: 2011-09-08 09:19:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 09:07, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > ich zachowania.
    >
    > Masz w ustawie explicite podane, że ma prawo zakładać - tak jak

    Jako że przecinek jest dla ciebie przeszkodą nie do przebycia:

    , *plonk*