  • Data: 2014-01-06 13:54:10
    Temat: Re: omijanie przed przejściem
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-06 13:11, Shrek wrote:

    > Lol. A wiesz, że ewolucyjnie to prawo pięści miało pierwszeństwo? Może
    > jesteś zdania że zakaz napierdalania obywateli przez dresów jest kiepski
    > bo nieewolucyjny?

    Jak brakuje argumentow to sie idzie w tendencyjne przejaskrawienie -
    prawdaz? Nie podjmuje ze wzgledu na zbyt niski poziom.

    A co do samej sily (niekoniecznie fizycznej) to tak wlasnie jest - jest
    ona motorem, ktory sprawil, ze w ogole istniejemy. Tylko nie pitol, ze
    tak nie jest bo sie tylko osmieszysz. Nie pitol tez, ze tak byc nie
    powinno bo tez sie osmieszysz.
    Zreszta sam o tym pomysl w szerszym kontekscie a dojdziesz pewnie do
    jakis tam wnioskow.
    Wlasciwie analizujac kazda sfere znanego nam (wszech)swiata dojdziemy do
    podobnych wnioskow.

    Z antybiotyków też nie korzystasz?

    Co kilkanascie/dziesiat sekund? Nie, nie korzystam. Zdarza sie raz na
    kilka lat. A jaki to ma zwiazek jedno z drugim? Chyba nie probujesz mi
    wcisnac, ze napisalem gdzielowiek, ze w imie naturalnej kolei rzeczy
    mamy zrezygnowac ze zdobyczy techniki? Ja tego nie napisalem - bo gdybym
    tak napisal to eliminacja pojazdow bylaby na poczatku listy postulatow.

    > Na tym polega
    > cywilizacja, że stare "ewolucyjne" mechanizmy zastępuje się prawem.

    W pewnym zakresie, dostosowanym do naszych mozliwosci (a wlasnie o tym
    pisze, ze znaczna czesc regulacji wykracza poza nasze "realne"
    mozliwosci w srednim ujeciu o czym pisalem 3 posty wyzej). Wykracza, bo
    mamy takie cechy jakie mamy i stado kursow oraz poswiadczen tego nie zmieni.

    > To jest bardzo dobra zasada - lepiej hamować "bez potrzeby" niż
    > przypierdolić w pieszego - jak tego nie rozumiesz, to zasadniczo nie
    > powinieneś prowadzić.

    Powinienes, nie powinienes. Nie chce ci sie przyjrzec sprawie tylko
    poszukujesz latwych i prostych rozwiazan - a takich nie ma. Sa tylko
    takie, ktore wydaja sie nimi byc, ale to sa pozory.

    --
    mk4