  • 131. Data: 2013-01-29 20:09:02
    Temat: Re: ogrzewanie mieszkania IR
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 15:08:18 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:

> [...]
    >
    > z nich bywa stosowanie sprzętu przystosowanego do określonego
    >
    > użytkowania, kropka.
    >
    > (zresztą w przypadkach ustawowych działa to tak samo, mozesz mieć
    >
    > pewność że jakiś sprzęt jest lepszy pod każdym względem od innego,
    >
    > stosowanego np. w kopalni, ale to nie uprawnia aby ten lepszy zwieźć
    >
    > pod ziemię i tam używać; przykłady można mnożyć).
    >

    > Tu nie chodzi o Twoje głębokie przekonanie, że dany grzejnik
    >
    > nie spowoduje pożaru. Ba, tu nie chodzi o to, czy on spowoduje
    >
    > pożar.
    >
    > Wystarczy że łamie warunki ubezpieczenia.

    Jak jest pożar to instrukcja obsługi też się spali. Jak udowodnisz że w tej jednej
    jedynej nie było błędu drukarskiego? Pomijam drobny szczegół że nie ma ustawowego
    obowiązku przechowywania instrukcji obsługi. Jak by był to w każdej instrukcji
    obsługi był by zapis ze trzeba ją przechowywać. A brak w przypadku kontroli zagrożony
    jest jakąś karą. I tak dla osłody. Nie ma obowiązku nie bycia analfabetom ani
    obowiązku czytania ze zrozumieniem. Jak jest pożar to zawsze ustalane są przyczyny
    powstania pożaru. Robi to biegły. Jego instrukcja obsługi nie interesuje. Instrukcja
    obsługi to nie urzędowy dokument. I to by było na tyle jeśli idzie o zapisy w
    instrukcjach obsługi.

  • 132. Data: 2013-01-29 20:36:28
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    obsługi to nie urzędowy dokument. I to by było na tyle jeśli idzie o zapisy w

    Pożar powstaje na skutek uszkodzenia w telewizorze. PZU odmawia wypłaty
    odszkodowania bo w warunkach ubezpieczenia jest obowiązek kontroli
    przewodów kominowych 2 razy w roku, a właściciel nie ma kwitu od firmy
    kominiarskiej.

    A przykład ze spaloną instrukcją jest bez sensu. to likwidator sprawdzi
    typ grzejnika i znajdzie że ten typ nie mógł być używanych w takich
    warunkach. Co ty miałeś w spalonej instrukcji to nikogo nie obchodzi.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 133. Data: 2013-01-29 20:56:52
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 20:36:28 UTC+1 użytkownik Mario napisał:

> [...]
    >
    > typ grzejnika i znajdzie że ten typ nie mógł być używanych w takich
    >
    > warunkach. Co ty miałeś w spalonej instrukcji to nikogo nie obchodzi.

    Nie. Musi być związek przyczynowo skutkowy. Niesprawny grzejnik może choć nie musi
    być powodem nie wypłacenia odszkodowania. To zależy czy był powodem pożaru. Jak
    ubezpieczyciel ma inne zdanie niż biegły to sprawę rozpatruje sad.

  • 134. Data: 2013-01-29 21:06:55
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

> [...]
    > nie musi być powodem nie wypłacenia odszkodowania.
    > To zależy czy był powodem pożaru. Jak ubezpieczyciel ma inne zdanie niż

    Wysoki sądzie, biegły jest głupi i gada bzdury, bo tak twierdzę ja, kogutek.
    :)

  • 135. Data: 2013-01-29 21:37:44
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 21:06:55 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    > U?ytkownik <k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    ps.com...

    > Wysoki s?dzie, bieg?y jest g?upi i gada bzdury, bo tak twierdz? ja, kogutek.
    >
    > :)

    Nie. Szanowna Grupo. "Użytkownik" jest głupi i słoma mu z botów wystaje. Nie dość że
    nie ma pojęcia o temacie to jeszcze próbuje zepchnąć dyskusję na inne tory, bo wygrać
    nie może a przegrać nie potrafi.

  • 136. Data: 2013-01-30 20:12:31
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Nie. Szanowna Grupo. "Użytkownik" jest głupi i słoma mu z botów wystaje.

    Jeszcze nie wystaje, bom pierwszy roz w zyciu jesieniom załoroł. Na wiosne
    bede sioł, a w sierpniu bede kosił. Tak wienc dopiero w sierpniu bede mioł
    słone do botuf. Puki co to ino mom łonuce.

    > Nie dość że nie ma pojęcia o temacie to jeszcze próbuje zepchnąć dyskusję
    > na inne tory, bo wygrać nie może a przegrać nie potrafi.

    Nareszcie dokonałeś samokrytyki :)

  • 137. Data: 2013-01-30 20:34:55
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-01-29 20:56, k...@g...com pisze:

> [...]
    ubezpieczyciel ma inne zdanie niż biegły to sprawę rozpatruje sad.

    Po części masz rację. Takę sprawę można wygrać. Ale na dzień dobry PZU
    mówi, że nie wypłacą i liczy, że poszkodowany nie będzie miał siły się
    procesować.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 138. Data: 2013-01-30 21:31:56
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2013-01-25 14:26, BartekK pisze:

    > kosmiczny, to stały kontrolny proceder gotowania 0.5litra wody w tym
    > samym czajniku, na tym samym palniku kuchenki gazowej - trwa coraz
    > dłużej (czajnik odkamieniony, temperatura wody z kranu w miarę stała).

    Może zimna woda w kranie robi się coraz chłodniejsza, w miarę jak mróz
    przenika w głąb ziemi ;-)

    T.

  • 139. Data: 2013-01-30 21:54:22
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Po części masz rację. Takę sprawę można wygrać. Ale na dzień dobry PZU
    > mówi, że nie wypłacą i liczy, że poszkodowany nie będzie miał siły się
    > procesować.

    Nie wspominając o braku kasy i czasu, kiedy pozostanie bez dachu nad glową.
    Na marginesie dodam, że dzisiaj składałem zeznania w sądzie jako świadek w
    sprawie z 2009r :)
    Jak widać sądy działają bardzo szybko :)

  • 140. Data: 2013-01-30 22:13:21
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 21:54:22 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > sprawie z 2009r :)
    >
    > Jak widać sądy działają bardzo szybko :)

    Zabraniam Ci kupowania grzejników po 2 tysiące? Nie. To weź się odstosunkuj jak
    kupuję pod względem funkcjonalnym takie same tylko po 59 złotych. Twoje tragiczne
    opowieści nikogo tutaj nie ruszają bo każdy przynajmniej raz taką stworzył.