  • 11. Data: 2010-10-24 18:44:53
    Temat: Re: ogladalność
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Użytkownik "noy" <j...@k...mati.com.pl> napisał w wiadomości
    news:op.vkvu29ryqpk9uj@lkrk0069.gus2k.stat2k.global.
    ..
    Odwiedziwszy polecana tu stronę
    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-1-znow-lide
    rem-tvn-24-ucieka-tvp-info

    zatrzymałem się na tabeli oglądalności programów

    Jak widać większość programów jest FTA (naziemnie/sat)
    Nie wiem po co płacimy te wszystkie kontrakty C+,N,CP oraz kablówki)
    jak i tak większość ogląda programy które są za free

    Ja tu widzę 3/4. A co z pozostała ćwiartką? Czemu mam oglądać, to co
    motłoch? Ja dla odmiany w wymienionych kanałach widzę niewiele
    ciekawego, a większość czasu przed telewizorem spędzam na kanałach z
    rodzaju Discovery czy NGC, albo Zone Europa.

  • 12. Data: 2010-10-24 18:45:47
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    Dnia 20-10-2010 o 18:36:35 noy <j...@k...mati.com.pl> napisał(a):

    > TNS OBOP 11.10 - 17.10 04.10 - 10.10
    > Lp. Stacja Udziały (%) Udziały (%)
    > 1 TVP1 18,34 17,92
    > 2 TVP2 15,14 15,59
    > 3 TVN 14,95 15,30
    > 4 Polsat 14,46 14,45
    > 5 TVN 24 4,88 4,29
    > 6 TVP INFO 4,27 4,11
    > 7 TV4 2,44 2,38
    > 8 TVN Siedem 1,73 1,68
    > 9 TV Puls 1,17 1,13
    > 10 Polsat 2 0,87 0,86

    razem:
    78,25 77,71
    po odliczeniu tych, które nie są w żaden sposób dostępne FTA (TVN 24,
    TVN
    Siedem, Polsat 2):
    70,77 70,88
    po odliczeniu jeszcze tych, które niby są dostępne ale tylko
    gdzieniegdzie
    naziemnie (TVN, TV4, TV Puls):
    52,21 52,07
    Zostaje całkiem sporo na pozostałe kanały.

    TVN7 jest "prawie" FTA w telewizji na kartę, przez jakiś czas można go
    oglądać, nawet bez doładowania konta.

  • 13. Data: 2010-10-25 06:42:38
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > TVN7 jest "prawie" FTA w telewizji na kartę, przez jakiś
    > czas można go oglądać, nawet bez doładowania konta.

    Przez cały czas można go oglądać bez doładowania :-)