eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klientaRe: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Date: Tue, 19 Nov 2013 13:10:39 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <l6fkg4$lj9$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl> <fVzfu.114024$v41.58005@fx23.am4>
    <l5nitm$gg4$1@node2.news.atman.pl> <l5nsb0$e0d$1@mx1.internetia.pl>
    <l5ooso$rf7$3@node1.news.atman.pl> <l5tkr3$ehc$1@mx1.internetia.pl>
    <l5tkng$rht$1@node1.news.atman.pl> <l661gc$tda$1@node2.news.atman.pl>
    <w...@4...net>
    <g...@4...com>
    <l6dg7f$ajt$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <l6egk3$bse$1@node2.news.atman.pl> <op.w6sbr4y38woxnu@organ--5>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-160-251.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1384863044 22121 89.78.160.251 (19 Nov 2013 12:10:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Nov 2013 12:10:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0
    SeaMonkey/2.22
    In-Reply-To: <op.w6sbr4y38woxnu@organ--5>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1231139
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Sławek Maculewicz napisał:
    > Dnia 19-11-2013 o 02:58:23 Mr. Misio <m...@g...pl>
    > napisał(a):
    >
    >>
    >> No ale to ich gra ;) Moge se zarezerwowac na 7 dni przez net, a oni
    >> nie moga tego sprzedac nikomu z ulicy przez 7 dni.
    >>
    >>
    >
    > No i to jest pomysł na akcję internetową. Upatrujesz sobie jakiś sklep i
    > razem ze znajomymi rezerwujecie cały towar na 7 dni.
    > A sprzedawcy przez cały tydzień siedzą i ziewają...
    > DO IT!
    >
    Ale to bez sensu, bo to bylby celowy sabotaz.

    Ja nie mam na celu dokopanie komputronikowi w zaden sposob. Po prostu
    wyrazam tutaj opinie, ze wymyslony przez nich system 2 cen, ktory o ile
    gdy towaru nie ma dany salon na polce ma sens, o tyle dziwny jest gdy
    zeby kupic taniej trzeba zarezerwowac przez net towar, ktory maja na polce.

    Gdy wczesniej wystarczylo pokazac karke lub powiedziec "sprawdzielme na
    necie, wiem, ze produkt XXX macie na polce" - a oni sprzedawali po
    netowej cenie.

    Co przy drobnych zakupach rekompensowalo z kolei utrate rabatu za
    platnosc gotowka, gdy placilo sie karta. A przy drozszych zakupach bylo
    znaczaca kwota.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: