  • Data: 2013-11-19 13:22:21
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2013 13:10, Mr. Misio pisze:
    > Ja nie mam na celu dokopanie komputronikowi w zaden sposob. Po prostu
    > wyrazam tutaj opinie, ze wymyslony przez nich system 2 cen, ktory o ile
    > gdy towaru nie ma dany salon na polce ma sens, o tyle dziwny jest gdy
    > zeby kupic taniej trzeba zarezerwowac przez net towar, ktory maja na polce.

    To jest typowy marketingowy chwyt nazywany gdzieniegdzie "promocja z
    przeszkodami". Czyli możesz mieć taniej, tylko musisz pokonać niezbyt
    uciążliwą przeszkodę żeby zdobyć obniżkę. Np. mieć kupon z gazety,
    powiedzieć aplipapliblikenblau przy zakupie bądź właśnie - awizować
    sprzedaż wcześniej przez internet.

    W ten sposób sprzedają taniej tym których nie stać i poszliby gdzie
    indziej, zaś tym którym mniej zależy na cenie - sprzedają drożej.

    A dodatkowy, pozytywny efekt uboczny jest taki że pozbędą się marudy.

    > Gdy wczesniej wystarczylo pokazac karke lub powiedziec "sprawdzielme na
    > necie, wiem, ze produkt XXX macie na polce" - a oni sprzedawali po
    > netowej cenie.

    Widać przeszkoda była zbyt łatwa.

    p. m.