eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta › Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Date: Tue, 19 Nov 2013 02:58:23 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 47
    Message-ID: <l6egk3$bse$1@node2.news.atman.pl>
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl> <fVzfu.114024$v41.58005@fx23.am4>
    <l5nitm$gg4$1@node2.news.atman.pl> <l5nsb0$e0d$1@mx1.internetia.pl>
    <l5ooso$rf7$3@node1.news.atman.pl> <l5tkr3$ehc$1@mx1.internetia.pl>
    <l5tkng$rht$1@node1.news.atman.pl> <l661gc$tda$1@node2.news.atman.pl>
    <w...@4...net>
    <g...@4...com>
    <l6dg7f$ajt$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-160-251.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1384826307 12174 89.78.160.251 (19 Nov 2013 01:58:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Nov 2013 01:58:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0
    SeaMonkey/2.22
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1231131
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik GLaF napisał:
    > Dnia Mon, 18 Nov 2013 17:45:32 +0100, Mr. Misio napisał(a):
    >
    >> Użytkownik jerzu napisał:
    >>> On Sun, 17 Nov 2013 11:51:27 +0100, GLaF
    >>> <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:
    >>>
    >>>> O ile nie zaznaczysz okienka "Zezwalam na przetwarzanie moich danych w
    >>>> celach marketingowych...", to te dane są dla sklepu praktycznie
    >>>> nieprzydatne.
    >>>
    >>> Często jak nie zaznaczysz, to nie kupisz.
    >>>
    >> Hehehe, ja jestem dociekiwy i stwierdzam, ze znalazlem kolejny bezsens
    >> takiej polityki.
    >>
    >> Otoz zamowilem sobie produkt przez internet, skoro tak trzeba, produkt
    >> ktory w najblizszym salonie lezy na polce wg ich systemu dostepnosci.
    >>
    >> Dostalem potwierdzenie i przez 7 dni moge odebrac, bo jest zarezerwowany.
    >>
    >> Czyli przez 7 dni nie moze nikt kupic tego "z polki" jakby przyszedl,
    >> nawet po wyzszej cenie :]
    >>
    >> Czyz to nie idiotyzm (z punktu widzenia K)?
    >
    > Nie jest to idiotyzm. Na tym właśnie polega rezerwacja. Jeśli towar jest
    > mocno chodliwy, to zamawiają z zapasem, a jak nie, to podejmują ryzyko
    > niesprzedaży "przypadkowemu" klientowi, które na dłużą metę się opłaca.
    > Ciekawe jakbyś jechał po Komputroniku, jakbyś zamówił, a sprzedawca by Twój
    > zarezerwowany towar sprzedał komuś z ulicy.
    > Ochłoń trochę.
    >
    Ochlonalem i wytlumacze.

    Jest towar na polce. I ma 2 ceny. Wchodze z ulicy, i mam wyzsza cene.
    Nawet jak wchodzac, wiedzialem, ze maja to na polce. Albo... zamawiam
    przez net, choc wiem, ze maja na polce, bo che miec taniej o te 50 zł.

    A moglbym wejsc, powiedziec "wiem, ze macie" a oni sprzedaja po nizszej
    cenie. Bec dupcenia sie w zamawianie przez internet towaru, ktory maja
    na polce i widze go przez szybke.

    No ale to ich gra ;) Moge se zarezerwowac na 7 dni przez net, a oni nie
    moga tego sprzedac nikomu z ulicy przez 7 dni.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: