  • Data: 2013-11-19 00:14:43
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 17:45:32 +0100, Mr. Misio napisał(a):

    > Hehehe, ja jestem dociekiwy i stwierdzam, ze znalazlem kolejny bezsens
    > takiej polityki.
    >
    > Otoz zamowilem sobie produkt przez internet, skoro tak trzeba, produkt
    > ktory w najblizszym salonie lezy na polce wg ich systemu dostepnosci.
    >
    > Dostalem potwierdzenie i przez 7 dni moge odebrac, bo jest zarezerwowany.
    >
    > Czyli przez 7 dni nie moze nikt kupic tego "z polki" jakby przyszedl,
    > nawet po wyzszej cenie :]
    >
    > Czyz to nie idiotyzm (z punktu widzenia K)?

    Nie jest to idiotyzm. Na tym właśnie polega rezerwacja. Jeśli towar jest
    mocno chodliwy, to zamawiają z zapasem, a jak nie, to podejmują ryzyko
    niesprzedaży "przypadkowemu" klientowi, które na dłużą metę się opłaca.
    Ciekawe jakbyś jechał po Komputroniku, jakbyś zamówił, a sprzedawca by Twój
    zarezerwowany towar sprzedał komuś z ulicy.
    Ochłoń trochę.

    --
    GLaF