  • 1. Data: 2009-11-17 08:53:31
    Temat: oferty tepsy na zmiany abonamentu
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    Co sądzicie o ofertach TPSA na zmiany abonamentu?
    A dokładniej - dzwoni do mnie facet z tepsy że ma dla mnie lepsze
    abonamenty, w których będzie taniej.
    Kupic nie kupić - zobaczyć warto - poprosiłem o symulację kosztów.
    Wyszło mu ok 300 zł na rachunku rzędu 1200.
    Abonamenty mamy typu: 35 / 39.95 (z opłatą za rozpoczęcie rozmowy ale 1
    sztuka)/ 69zł (200 minut gratis).

    Myslę, czy jest opłacalne przenoszenie do innego operatora - troche sie
    sparzyliśmy na tele2 kiedyś :D - od razu mówie to nie ja decydowałem wtedy
    :D Teraz tez nie ja decyduje - tylko służe poradą :D

    Bede próbował przeliczyć to sam, ale konia z rzędem temu co to potrafi
    poprawnie policzyć

    pitpull

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4613
    (20091116) __________

  • 2. Data: 2009-11-17 10:58:31
    Temat: Re: oferty tepsy na zmiany abonamentu
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Bede próbował przeliczyć to sam, ale konia z rzędem temu co to potrafi
    > poprawnie policzyć
    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 4613 (20091116) __________

    zacznij od poprawnej konfiguracji eseta

  • 3. Data: 2009-11-17 12:39:47
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    Jezeli mowisz o ofercie TP dla firm, to nowe abonamenty maja w
    porzadku. Z tego co widzialem, to jest to 26 groszy na komorki i 10
    groszy lokalnie na stacjonarne.

  • 4. Data: 2009-11-17 18:55:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *brum* napisał(-a):

    > zacznij od poprawnej konfiguracji eseta

    Ja jestem bliski ustawienia filtru na to gówno w postach

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2009-11-17 22:01:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Jurek Jurek" <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > Jezeli mowisz o ofercie TP dla firm, to nowe abonamenty maja w
    > porzadku. Z tego co widzialem, to jest to 26 groszy na komorki i 10
    > groszy lokalnie na stacjonarne.

    10 groszy? To niezle - tylko dwa razy drozej niz we Freshu czy
    popularniejszych VoIPach. W sumie mogloby byc gorzej :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-11-18 10:05:09
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    > 10 groszy? To niezle - tylko dwa razy drozej niz we Freshu czy
    > popularniejszych VoIPach. W sumie mogloby byc gorzej :)
    > Pozdrawiam
    > SDD

    SDD, ale telefon stacjonarny ma jednak inny status niz voip czy fresh
    (a propos nie jest to 29 groszy na stacjonarki?). Moim zdaniem firma
    jednak zyskuje jakis tam rys stalosci, majac stacjonarny telefon.

  • 7. Data: 2009-11-18 10:23:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Jurek Jurek" <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > SDD, ale telefon stacjonarny ma jednak inny status niz voip czy fresh
    > (a propos nie jest to 29 groszy na stacjonarki?). Moim zdaniem firma

    1. W pakietach jest 5 gr za minute.

    > jednak zyskuje jakis tam rys stalosci, majac stacjonarny telefon.

    A ile % Klientow bedzie wiedzialo, ze to typowy numer stacjonarny TPSA a nie
    np. VoIP, czy np. "Era Numer Biznesowy"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-11-18 11:32:46
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    IMHO to taka sama cena we wszystkich abo (moze poza socjalnym).
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-11-18 11:37:45
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Nie będzie wiedziało.

    Pozostaje ostateczny argument: telepies działa bez prądu.

    Co akurat ważniejsze chyba dla prywatnych, niż dla firm.

    Chociaż jak mam na obiekcie windy podłączone do centrum alarmowego przez kablówkę, to
    mi skóra cierpnie na wypadek awarii zasilania
    (francy się nie chce ciągnąć od ulicy kabli dla "głupich" 1500 mieszkań, stolica 36
    milionowego kraju, Vari wybacz ale mam w d...
    przeżycia Twojej sąsiadki).
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-11-18 11:50:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pitpull" <p...@b...com.pl> napisał
    > Bede próbował przeliczyć to sam, ale konia z rzędem temu co to
    > potrafi poprawnie policzyć

    Poprawnie to moze niekoniecznie, ale sciagasz billing do excela, i
    sobie symulujesz.

    J.