    From: "Scyzoryk" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Date: Wed, 6 Jan 2010 12:27:23 +0100

    > Wzrost to jakieś 188cm. Raczej używka. Tak, TDM'a oglądałem.
    > Wygląda rozmiarowo dobrze, myślę o nim również.
    > Oglądałem DL650, BMW F650, niektórzy mówią o Tenerze
    > ale nie wiem czy nie za małe.

    DL będzie chyba sensownym rozwiazaniem. Ciut większy i mocniejszy niż
    Trampek.

    Zupełnie nie wiem o jakich pieniądzach mówimy bo się nie pochwaliłeś ale
    jeśli ok 10kzł to jeszcze możesz popatrzeć na Africa Twin i Super Tenere. Są
    to 750, optymalne do zastosowań o których piszesz. Sprawdzone i trwałe
    motorki przy twoim wzroście do ogarnięcia bez problemu.

    Jako użytkownik Trampka mogę śmiało stwierdzić że 120kg + bagaż + pasażer =
    powolna jazda :) na tym motorku. Ja z żoną ważymy łącznie ok 140kg i jeszcze
    daje radę ale przy pełnym załadowaniu czuć juzż to wyraźnie.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk