  • Data: 2010-01-06 15:09:26
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AZ pisze:

    > Jestes nietolerancyjny. Myslisz ze jak Tobie motocykl sluzy do jezdzenia
    > to od razu musi wszystkim do tego sluzyc?

    Niekoniecznie, moja obecna R1 tez wiecej stoi niz jezdzi ale oko cieszy :)

    > Moze gosc jechal akurat pod kolumne?

    GPZcika testowalem w drodze do domu a ze wycieczka byla przez Wawe, coz,
    nie mam w zwyczaju wracac ta sama droga niewazne czy jade moto czy auto.
    Turystyka fajna rzecz ;)

    > Ale chyba przyznasz ze samochodem to nigdy nie bedzie to samo co motocyklem
    > no chyba ze masz jakiegos potwora z V6 i 4 litrami pod maska. Oczywiscie
    > redukcja to obowiazkowy zabieg przy wyprzedzaniu ale tego nie ucza na
    > kursach dziadkow/babci/kapelusznikow/mocherow/wytapetowanych i wystraszonych
    > panisu/malolatow i dlatego na drodze sie widzi wyprzedzania typu:
    > "piaty bieg, wyprzedzam! kierunkowskaz, zmiana pasa, troche gazu...".

    Fakt nie bedzie bo nawet 300C 5.7HEMI rozpedza sie jedynie do 200, choc
    np razu jednego w zeszlym roku nie moglem odejsc na R1 jednej Vectrze az
    do 250 bo albo kierownik w puszczce siedzial mi na ogonie, albo byl
    przede mna ;)

    > Co nie zmienia faktu ze czasami samochodem da sie lyknac smierdzacego
    > PKSa/TIRa a motocyklem jest to jak najbardziej mozliwe :-)

    Wlasnie, szkoda ze na wielu kursach na prawko nie ucza myslenia i
    przewidywania a jedynie jazdy 40km/h + jak zdac egzamin ;/

    Co jednak nie zmienia faktu ze 600ccm na pierwsze moto wcale bym nie
    przekreslal. Chyba ze ktos ma nadmiar $ na naprawy po glebie czy szlifie
    jak umiejetnosci poruszania sie na 2 kolach ma znikome. Teraz tylko taka
    "moda" na motocykle nastala i przekonanie ze jak kupowac, to tylko litra
    bo mniejszymi jezdzic sie nie da. Wielu zaczynalo na motorynkach i nie
    narzekalo na brak wrazen :)

    Pzdr
    --
    marider