    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: odtwarzanie plikow video z 5DmkII
    Date: 04 Jan 2011 14:27:29 GMT

    Dnia 04.01.2011 Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> napisał/a:

    > Potrzebujesz Win7 x64. Nie tylko ze względu na kiepskie odtwarzanie wideo,
    > bo z tym pewnie szło by coś zrobić, ale... na XP ten komputer działa z
    > zaciągniętym hamulcem ręcznym, 1/3 pamięci leży odłogiem, nie działa
    > sprzętowe wspomaganie dekodowania współczesnych kodeków HD (h.264) i
    > ogólnie nowy sprzęt jest obsługiwany gorzej.

    Eeee ale nie powinien haczyć na filmach z 'piątki'. Na połowie ww. mi nie
    tnie, co prawda w snow leopard ale xp nie powinien aż tak hamować, widzę
    przyczynę raczej w transwerze zdekodowanej ramki do karty. Spróbowałbym
    jeszcze jakiś lekki player typu mplayer czy vlc.

    Ale 7 się przyda z ww przyczyn oczywiście.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".