  • Data: 2011-01-04 14:47:03
    Temat: Re: odtwarzanie plikow video z 5DmkII
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl>
    napisał w wiadomości
    news:slrnii6big.1bo.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Eeee ale nie powinien haczyć na filmach z 'piątki'. Na połowie ww. mi nie
    > tnie, co prawda w snow leopard ale xp nie powinien aż tak hamować, widzę
    > przyczynę raczej w transwerze zdekodowanej ramki do karty. Spróbowałbym
    > jeszcze jakiś lekki player typu mplayer czy vlc.
    >
    > Ale 7 się przyda z ww przyczyn oczywiście.

    No wlasnie liczylem, ze nie bedzie a tu jednak .... VLC nie daje rady -
    probowalem :(

    Jestem 'podskornie' przekonany, ze poskladalem ale nie skonfigurowalem
    odpowiednio. Oczywiscie zainstalowalem wszystko dla plyty i dla karty
    graficznej ale zadnych ustawie nie zmienialem. Bedzie trza poszukac fachowca
    chyba .....

    Niemniej dzieki za uwagi (oczwywiscie "transport zdekodowanej ramki do
    karty" niewiele mi mowi, pierwszy raz o tym slysze. Niemniej domyslam sie,
    ze sdekodowana 'ciezka' wiec sporo do wyslania w krotkim czasie).

    Bardzo pozdrawiam,

    Ptas