    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: odtwarzanie plikow video z 5DmkII
    Date: Tue, 4 Jan 2011 12:05:06 +0100

    Dnia Tue, 4 Jan 2011 11:22:21 +0100, Ptas napisał(a):

> [...]
    >
    > Staram sie unikac poruszania tematow nie-foto tutaj ale nie za bardzo wiem,
    > gdzie szukac pomocy. Tak wiec krotko i off tematowo:
    >
    > Przetestowalem odtwarzanie plikow video z 5DmkII na takim lapku Samsunga:
    > i3 370M / ATI Radeon HD545v 512M DDR3 / 4GB / Win 7 home 64bit.
    > Poszly plynnie i slicznie!
    >
    > Zachecony wymienilem flaki w moim domowym stacjonarnym na:
    > i-3 550 3,2GHz / Geforce GT240 1GB DDR3 / 2x2GB DDR3 1600 dual channel/
    > plyta ASUS P7P55D-E LX / Win XP home.
    > Filmy nie odtwarzaja sie plynnie.
    >
    > Pytanie: potrzebuje Win 7 64bit na domowym czy fachowca do skonfigurowania

    Potrzebujesz Win7 x64. Nie tylko ze względu na kiepskie odtwarzanie wideo,
    bo z tym pewnie szło by coś zrobić, ale... na XP ten komputer działa z
    zaciągniętym hamulcem ręcznym, 1/3 pamięci leży odłogiem, nie działa
    sprzętowe wspomaganie dekodowania współczesnych kodeków HD (h.264) i
    ogólnie nowy sprzęt jest obsługiwany gorzej.

    > Jeszcze raz wybaczcie i jakby jakis dobry czlowiek podpowiedzial to bede
    > wdzieczny/piwo postawie/film cz-b wywolam/etc .....

    Podpowiadam zatem :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which