  • Data: 2011-09-07 18:08:41
    Temat: Re: odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:j47o1v$dee$1@inews.gazeta.pl...

    > Budżet: 300 zł

    Nie masz niedługo urodzin/imienin, itp.? Może rodzina się trochę dorzuci?
    ;-)

    Za te pieniądze nie kupisz nic "markowego" co spełni wszystkie wymagania, a
    w szczególności będzie miało czytnik SD. Z jakichś powodów producenci
    markowych sprzętów go nie lubią i jak już stosują to w droższych modelach.

    Dokładając ok. 200zł już mógłbyś kupić np. Pioneera DEH-6300SD lub Clariona
    CZ309EG (niedawno widziałem jeszcze jakieś sztuki na wyprzedażach).

    > To wejście SDHC musi być, bo chcę włożyć kartę 16-32 GB i zapomnieć na
    > jakiś czas,

    To kup radio z tylnym wejściem USB. Za 300zł spokojnie już coś znajdziesz.
    Np. Clariona CZ200EG.
    Do radia wsadzisz kabel USB i wyprowadzisz go np. w schowku. Podepniesz
    sobie pendraka albo czytnik kart SD.

    >a nie chcę, żeby mi coś z radia wystawało (coś = pendrive).

    Rozumiem, ale z takim budżetem trzeba myśleć o kompromisach. ;-)
    Możesz kupić pendraka micro. Z panelu wystaje na jakieś pół centymetra, więc
    często mniej niż pokrętło czy klawisze, np. takie coś (pierwsza z brzegu
    propozycja):
    http://allegro.pl/micro-pendrive-emtec-4gb-nano-nowy
    -i1787631447.html

    > Ze sprzętów spełniających powyższe wymagania to na allegro widzę w
    > zasadzie tylko różne wynalazki Delco, Lenco, Overmax, Voicekraft, Peiyng,
    > Manta, Telefunken... Zaufanie do nich mam ograniczone mocno, choć ostatnio
    > nabyłem przenośny odtwarzacz DVD Medion i jestem w sumie pozytywnie
    > zaskoczony jakością wykonania i możliwościami.
    >
    > Podzielcie się proszę swoimi uwagami, typami, napotkanymi problemami,
    > przydatnymi funkcjami i innymi spostrzeżeniami.

    Działać pewnie będą. ;-) Z moich doświadczeń i obserwacji, dużo zależy od
    własnego słuchu, poczucia estetyki i szczęścia. Niektóre działają znośnie i
    użytkownicy sobie chwalą, inne się szybko rozsypują. Zauważam jednak jedną
    zależność (chociaż nie podejmuję się interpretacji tego zjawiska ;-) wszyscy
    znajomi (również ci zadowoleni), którzy używali tych wynalazków, jako
    kolejne radioodtwarzacze kupują coś "markowego". ;-)