  • Data: 2011-09-07 18:32:30
    Temat: Re: odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/09/2011 17:27, Waldek Godel wrote:

    > Najlepsze funkcjonalnie rozwiązanie - po przetestowaniu wielu wynalazków:
    > interfejs line-in do fabrycznego radia udający zmieniarkę i telefon z
    > odtwarzaczem muzycznym (czyli w zasadzie każdy na rynku), oraz stosowny
    > uchwyt.
    > Zalety:
    > - brak problemu w stylu, że muszę zasuwać do auta, żeby wgrać nową płytę,
    > bo karta została w samochodzie, a jest północ, śnieg pada a ja siedzę w
    > ciepłym pokoju.

    Odtwarzacz też można zostawić w samochodzie. :)

    > - zazwyczaj lepsza jakość dźwięku niż tanie wynalazku

    Zakładając, że nie podpinasz wyjścia słuchawkowego pod line-in oczywiście..

    > - fabryczny wyświetlacz wciąż działa
    > - radio nie kusi złodziei
    > - działa sterowanie z kierownicy (jak jest). Bardziej rozbudowane pozwalają
    > nawet na sterowanie telefonem/odtwarzaczem na zasadzie +/- utwór, +/- płyta
    > (no dobra, trzeba mieć ajpoda/gejfona)

    Do tego potrzebny jest już przeważnie konkretny interface wpinany między
    wejście line-in a odtwarzacz, można kupić takie zestawy do produktów
    Appla. Zwykła przejściówka jedyne co zrobi, to puści dźwięk na wejście
    linowe.

    Nawet z takim adapterem pozwalającym sterować odtwarzaczem z
    radia/kierownicy, trzeba mieć radio, które jakoś sensownie listy
    obsługuje. Bo mając iPoda albo kartę zapchaną 4000 płytami 300 różnych
    wykonawców i radio, które pozwala tylko klikać góra-dół alfabetycznie,
    można zasnąć zanim przeklikasz się na środek alfabetu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net