  • Data: 2011-09-07 19:13:03
    Temat: Re: odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:j486mk$qkp$1@inews.gazeta.pl...

    > A ja podpowiem inne - moim zdaniem znacznie lepsze rozwiazanie.
    >
    > Zowie sie to venturi mini (ale sa tez innych producentow) jest to
    > transmitter fm + bt obslugujacy a2dp + zestaw glosnomowiacy.

    > Zapinasz po fm do radia, a po bt do telefonu.

    > I z telefonu sobie muzyczke puszczam - no i w bardzo wygodny sposob
    > rozmawiam.

    Wg mnie to jedno z najgorszych rozwiązań.
    Nie jesteś w stanie w wygodny sposób poruszać się po katalogach i plikach.
    Urządzenie wpinasz w gniazdko zapalniczki, które w 99% aut jest gdzieś na
    dole konsoli. Jakość przekazywanego głosu ze względu na umiejscowienie
    mikrofonu nie może być dobra.
    Trzeba również pamiętać, że niektórzy używają nawigacji, CB, itp. Wtykanie w
    gniazdko zapalniczki kolejnego urządzenia to nieporozumienie (np. na jakimś
    rozgałęziaczu). Tym bardziej, że telefon też pewnie będziesz musiał podpiąć
    do prądu.
    Jeżeli będziesz słuchał stacji radiowej (z eteru), funkcjonalność bluetooth
    można sobie wsadzić w buty (zakładam, że transmiter obługuje TA i chociaż z
    CD się przełączy przy przychodzącym połączeniu), chyba że będziesz się
    ręcznie przełączał, ale to bez sensu...