  • Data: 2011-09-07 18:38:37
    Temat: Re: odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-07 14:28, LEPEK pisze:
    > Witam,
    >
    > Chciałbym sobie sprawić nowe radio do samochodu i proszę o radę.
    >
    > Poszukuję czegoś, co:
    > - ma czytnik SDHC,
    > - ma wejście USB,
    > - nie poraża oświetleniem,
    > - umożliwia poruszanie się po plikach / katalogach,
    > - ma dobry odbiornik radiowy
    > - odtwarza coś poza średnimi tonami
    > - ma regulację basów i wysokich tonów (jakiś mini equalizer może nawet?)
    > - zapewnia bezproblemową obsługę (nic się nie odłamuje, przyciski po
    > prostu działają, itp.)

> [...]

    A ja podpowiem inne - moim zdaniem znacznie lepsze rozwiazanie.

    Zowie sie to venturi mini (ale sa tez innych producentow) jest to
    transmitter fm + bt obslugujacy a2dp + zestaw glosnomowiacy.

    Zapinasz po fm do radia, a po bt do telefonu.

    I z telefonu sobie muzyczke puszczam - no i w bardzo wygodny sposob
    rozmawiam.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl