  • 51. Data: 2011-03-01 11:23:04
    Temat: Re: odtwarzacz DVD do auta
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 11:08:19 +0100, Andrzej Ława wrote:
    >Jasne.
    >12 godzin jednym ciurkiem to nawet dla samego kierowcy jest męczące i
    >zwiększa zagrożenie w ruchu drogowym.

    Owszem, ale jednak wykonalne. No i wtedy pytanie - wolisz dwie noce
    spedzic w jakims przydroznym motelu czy na plazy ?

    No chyba ze ktos potrafi wskazac jakies fajne miejsce w Austrii, gdzie
    mozna chocby polezec sobie w cieplej wodzie i nie podwoic kosztow
    urlopu.

    Ale czas przejazdu pozostaje, jak wyjedziesz o czwartej rano to
    dzieciaki polowe przespia, jak odpoczna to beda cala droge marudzic :)

    J.

  • 52. Data: 2011-03-01 11:28:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >
    > No chyba ze ktos potrafi wskazac jakies fajne miejsce w Austrii, gdzie
    > mozna chocby polezec sobie w cieplej wodzie i nie podwoic kosztow

    Nie trzeba w Austrii, można na Słowacji na ten przykład, czy Węgrzech.
    I owszem - od cholery tego jest przy austriackiej granicy.

  • 53. Data: 2011-03-01 11:34:59
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Agent <w...@o...ue> napisał(a):
    >
    > wielkie ciach
    >
    > racja vista, ani W7 sie nie wieszaja tak czesto jak XP, ale bardzij mi
    > chodzilo o obsluche w nietypowych sytuacjach przez 3 czy nawet 6-latka jak
    > cos
    > sie tam zamknie, otworzy wylaczy... itd

    Żona jedzie z tłu więc nie ma problemu. Ja tylko jade.

    > co do mocownaia tu bym sie spieral w tych odtwarzaczach przewaznie jest to
    > komplecie, przegubowe, przemyslane i dopasowane do sztyc na zaglowki.
    >
    > dodatkowo mozna obrocic ekran i zamknac odtw. LCD-kiem do gory, malo ktory
    > lapek to ma w tej cenie.

    To niewątpliwie jakas zaleta jest. Ale dzieci szybko rosną i funcje PC też
    sa przydatne. Może nie w aucie ale taki mały PC też przyda sie w domu lub
    podrózy dla dorosłych. Są gry dla 3-4 latków które nie nawet czegoś uczą.

    > uwazam, iz dla mnie DVD mobilno-przewozne jest lepszym wyjscie, i nie
    > tylko
    > dla mnie, wez wytlumacz 3 czy 5-latkowi jak ma wlaczyc dziwek, albo co
    > gorsza
    > jakies inne dla Ciebie bardzo znajome i oczywiste funkcje ;) jadac 140
    > km/h ;)
    > rzad przed nimi ;)

    Akurat dla mnie to nie byłby duży problem bo mam narazie 1 dziecko i żona
    jedzie tez z tyłu i może cos przełączyc jak jest potrzeba.

  • 54. Data: 2011-03-01 11:37:53
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > Gdzie mozna kupic do notebooka taki system montazowy :
    >
    > http://www.mistral-rtv.pl/images/28b79e240e7f4cadc6a
    226fe4c8db449.jpg

    A musi być dokładnie taki sam? Dla mnie wazne aby całośc się trzymała. A
    jakieś rozwiązanie mocujące mały netbook napewno znajde albo jak nie to
    zaadoptuję od czegoś innego.

  • 55. Data: 2011-03-01 11:44:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 11:28:34 +0100, Cavallino wrote:

    >Nie trzeba w Austrii, można na Słowacji na ten przykład, czy Węgrzech.
    >I owszem - od cholery tego jest przy austriackiej granicy.

    Ale dla nas (obu) Wegry i Slowacja nie bardzo po drodze, tylko
    kawalki, a Czechy nawet poludniowe troche za blisko.

    Chyba ze ktos sie wybiera Grecja, Turcja, Bulgaria - ale to juz
    rachunek inny.

    J.

  • 56. Data: 2011-03-01 11:47:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale dla nas (obu) Wegry i Slowacja nie bardzo po drodze,

    Dopóki A4 i A1 darmowa to po drodze. ;-)

  • 57. Data: 2011-03-01 13:12:28
    Od: PaPi <...@...3>

    > Tygodniowy urlop to w ogóle jakieś nieporozumienie.

    Jak pracownik dostalby u mnie dwutygodniowy urlop to znaczy ze de facto
    nie jest potrzebny...
    No chyba ze urlop z telefonem oraz komputerem z dostepem do interenetu
    to dalej urlop.

  • 58. Data: 2011-03-01 13:17:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 13:12:28 +0100, PaPi wrote:

    >Jak pracownik dostalby u mnie dwutygodniowy urlop to znaczy ze de facto
    >nie jest potrzebny...

    A ty kodeks pracy znasz czy w Japonii mieszkasz ?
    2-tyg urlop jest obowiazkiem pracownika, nie moze sie wymigac, bo
    przyjdzie pipa i ukarze pracodawce.

    >No chyba ze urlop z telefonem oraz komputerem z dostepem do interenetu
    >to dalej urlop.

    Zalezy - sprawdzenie e-maila raz dziennie i przerzucenie go do innej
    osoby osoby to nie jest jakies wielkie obciazenie.

    J.

  • 59. Data: 2011-03-01 13:20:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak pracownik dostalby u mnie dwutygodniowy urlop to znaczy ze de facto
    > nie jest potrzebny...

    Jeśli by Cię dopadł PIP to szybko Ty byś był niepotrzebny w tej firmie

  • 60. Data: 2011-03-01 13:22:58
    Temat: Re: [OT] odtwarzacz DVD do auta
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-01 13:12, PaPi pisze:

    > Jak pracownik dostalby u mnie dwutygodniowy urlop to znaczy ze de facto
    > nie jest potrzebny...

    Nie mówiąc o tym, że to nielegalne - kiepska organizacja, niezgrany
    zespół...

    > No chyba ze urlop z telefonem oraz komputerem z dostepem do interenetu
    > to dalej urlop.

    Oczywiście, że nie - urlop jest wtedy, jak się nie myśli o pracy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm