eGospodarka.plGrupypl.internet.polipodpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ? › Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ?
    From: Wiesiek <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw
    autorskich przez abonenta ?
    Date: Wed, 28 Jan 2004 10:00:42 +0100

    On Wed, 28 Jan 2004 09:16:06 +0100, "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>
    wrote:

    >Witam,
    >
    >dostałem dziś rano maila dotyczącego prawdopodobnego naruszenia Ustawy o
    >Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych przez jednego z moich klientów. Mail
    >pochodził z Motion Picture Association i zawierał załącznik XML, z którego
    >mógł wynikać fakt udostępnienia dwóch filmów przez jednego z abonentów sieci
    >administrowanej przez naszego abonenta, i dołączonej za pośrednictwem
    >naszego łącza.
    No wlasnie.. rowniez dostaje takie abusy. To jakis automat za kogos
    wysyla. Oni wstawiaja tam tylko co kto udostepnia, oraz dane celu.

    Ciekaw jestem jak kogos mozna zmusic by nie udostepnial czegos na
    kazie, dc i innych oslowatych/mulowatych p2p.

    Ostatni abuse nawet mnie rozbawil. MPAA przyslala podobny mail tyle
    tylko ze tyczylo to tego, ze jeden z userow w sieci udostepnial
    pornusa ktory byl orginalny i mial prawa autorskie ;)))

    Sam jestem ciekaw co inni robia w takiej sytuacji.

    --
    Wiesiek