eGospodarka.plGrupypl.internet.polipodpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ? › Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ?
  • Data: 2004-01-28 11:18:16
    Temat: Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ?
    Od: radi <r...@s...wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesiek wrote:

    > Ostatni abuse nawet mnie rozbawil. MPAA przyslala podobny mail tyle
    > tylko ze tyczylo to tego, ze jeden z userow w sieci udostepnial
    > pornusa ktory byl orginalny i mial prawa autorskie ;)))

    mnie tez rozbawili:

    RE: Auction of Unauthorized Copyrighted Motion Pictures
    Reference#: ciach

    (tutaj litania kogo fajnego 'reprezentuja')

    We have received information that you are hosting the below referenced
    auction(s) on your web site:

    (lista)

    offering for sale an unauthorized copy (copies) of the copyrighted
    motion picture(s):

    (tytuly)

    czyli ze to oznacza ze teraz przez edkonkey sie wystawia na aukcje
    i sprzedaje te perly kinematografii? no no.

    a najbardziej rozbawilo mnie to jak to imperialistyczny zachod
    dzielnie broni produkcji z chinskiej republiki ludowej:
    Infringing Work: HERO aka YING XIONG (2002)

    --

    Usenet, Luke!