    From: Grzegorz Hryn <i...@g...usun.to.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: odmow dostępu....
    Date: Sun, 26 Feb 2012 21:26:19 +0100

    On 2012-02-26 20:27, TheGuru wrote:
    > Co prawda nie jestem specem od Windows, ale spróbowałbym po zalogowaniu
    > jako administrator lub użytkownik z prawami administratora, zmienić
    > właściciela plików:
    > - prawym klawiszem na katalogu
    > - opcja "Properties" lub "Właściwości"
    > - zakładka "Security" albo "Bezpieczeństwo"
    > - na dole okienka opcja "Advanced" lub "Zaawansowane"
    > - zakładka "Owner" lub "Właściciel"
    > */
    >
    > tak robiłem i niestety bez efektu.

    No dobra, to po zmianie właściciela plików musisz teraz dać sobie
    uprawnienia, żeby to wszystko zadziałało.
    Czyli jeszcze raz, upewniasz się, że użytkownik, na którego jesteś
    zalogowany jest właścicielem (owner) całego dysku. Jeśli tak, to we
    właściwościach dysku na zakładce security zmieniasz uprawnienia (klikasz
    na Edit) i dodajesz się z uprawnieniami Full Control. Tak po bożemu to w
    zasadzie powinieneś dodać swojego użytkownika do grupy administratorów a
    potem administratorom (grupie Administrators) dać uprawnienia do dysku e:.
    Sprawdź również czy użytkownik SYSTEM ma tam odpowiednie uprawnienia.

    Pozdrawiam

    Grzesiek