-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: odchudzanie kola zamachowego
Date: Fri, 08 Jan 2010 08:23:23 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 26
Message-ID: <hi6mgt$7od$1@mx1.internetia.pl>
References: <hi4nf7$ld6$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: pat1.zeto.bydgoszcz.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1262935389 7949 83.238.66.197 (8 Jan 2010 07:23:09 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jan 2010 07:23:09 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hi4nf7$ld6$1@news.onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2245396
[ ukryj nagłówki ]
grzebię w starych silnikach niesamochodowych -
jednostki wolnoobrotowe (max ok 1800) , producent osobbno wyważał wał
korbowy z obciążnikami , osobno koło zamachowe które było osadzone na
klinie - więc stały punkt
koła zamachowe w raz z postępem lat były coraz bardziej odchudzane - z
początkowych 140 kg (zapłon na korbę bez rozrusznika - więc potrzebna
była zmagazynowana energia na pocz) do ok 80 kg
i z biegiem tychże zmian można zaobserwować :
-spadek mocy w momencie załącznia napędu ,
-szybsze wejście na obroty ,
-wzrost obrotów max (choć tu również przsunięty został punkt odcięcia z
ok 1680 na pocz ,do ok 1800)
-producent deklaruje niewielki wzrost mocy max (ok 1 KM)
silniki 2 cylindrowe poj ok 2400 , zapłon samoczynny,moc max ok 25 KM ,
zakres zmian w latach 1946-1958
nie wiem czy moje doświadczenia pomogą - przy Twoich wolnych 1800 :-)
pozdrawiam
Andrzej
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.10 22:07 Czarek Daniluk
- 09.01.10 00:17 Krzysiek Kielczewski
- 09.01.10 22:52 Zygmunt M. Zarzecki
- 10.01.10 00:43 JAM
- 12.01.10 07:53 Andrzej Kaźmierczak
- 12.01.10 07:57 Andrzej Kaźmierczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=