-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: odchudzanie kola zamachowego
Date: Fri, 08 Jan 2010 08:23:23 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 26
Message-ID: <hi6mgt$7od$1@mx1.internetia.pl>
References: <hi4nf7$ld6$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: pat1.zeto.bydgoszcz.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1262935389 7949 83.238.66.197 (8 Jan 2010 07:23:09 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jan 2010 07:23:09 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hi4nf7$ld6$1@news.onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2245396
[ ukryj nagłówki ]
grzebię w starych silnikach niesamochodowych -
jednostki wolnoobrotowe (max ok 1800) , producent osobbno wyważał wał
korbowy z obciążnikami , osobno koło zamachowe które było osadzone na
klinie - więc stały punkt
koła zamachowe w raz z postępem lat były coraz bardziej odchudzane - z
początkowych 140 kg (zapłon na korbę bez rozrusznika - więc potrzebna
była zmagazynowana energia na pocz) do ok 80 kg
i z biegiem tychże zmian można zaobserwować :
-spadek mocy w momencie załącznia napędu ,
-szybsze wejście na obroty ,
-wzrost obrotów max (choć tu również przsunięty został punkt odcięcia z
ok 1680 na pocz ,do ok 1800)
-producent deklaruje niewielki wzrost mocy max (ok 1 KM)
silniki 2 cylindrowe poj ok 2400 , zapłon samoczynny,moc max ok 25 KM ,
zakres zmian w latach 1946-1958
nie wiem czy moje doświadczenia pomogą - przy Twoich wolnych 1800 :-)
pozdrawiam
Andrzej
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.10 22:07 Czarek Daniluk
- 09.01.10 00:17 Krzysiek Kielczewski
- 09.01.10 22:52 Zygmunt M. Zarzecki
- 10.01.10 00:43 JAM
- 12.01.10 07:53 Andrzej Kaźmierczak
- 12.01.10 07:57 Andrzej Kaźmierczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=