    From: "ZZZ" <n...@n...spam.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: od czego robią mi się bady
    Date: Sun, 22 Jun 2014 12:21:06 +0200

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    news:53a5d2b0$0$2161$65785112@news.neostrada.pl...
    > o padających nagrywarkach DVD chyba jeszcze dłużej ;)

    Bo tu nie chodzi o zdiagnozowanie problemu, lecz żeby mieć powód
    do narzekania.
    Jeśli człowiek zdiagnozuje problem, to wie jak ON SAM powinien ten
    problem usunąć, a często też jak ON SAM ten problem spowodował.
    Tymczasem bez diagnozy pozostaje fantastyczna możliwość dowolnego
    i ciągłego narzekania na ONYCH co to "utrudniają, psują, zabierają,
    narzucają itp"
    To jest cecha ogromnie wielu ludzi nie przygotowanych do brania
    odpowiedzialności za własne życie. Jak twórca pytania.
    Ale to juz schodzi na politykę, psychologię czy psychiatrię...:)
    a tu mamy pecet, elektronika itp.

    ZZ