  • Data: 2009-04-30 11:32:09
    Temat: Re: ochrona gardła , gdzie w wawie zółwia kupić?
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Kwi, 10:47, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Kupilem w Lidlu. Serio. Dokladnie to o czym pisales - dolem nie przewiewne,
    > gora wygodne pod kask, cena, bodajze, 26 PLN.

    w lidlu chyba kupiłem kiedyś pas nerkowy i się sprawdza,
    a kominiarkę taka 'zwykłą' to ja mam, ostatnio robię np 200km tak
    między 20 a 21 i jak wracam gardło boli, kark przewiany i nos
    zakatarzony, więc chciałbym taką bardziej ochronną przed temp.

    patrzyłem w ofercie lidlu online ale nie mogłem znaleźć.
    kiedy to było?

    --
    wiadro