  • 1. Data: 2009-04-30 08:09:04
    Temat: ochrona gardła , gdzie w wawie zółwia kupić?
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    witam

    dwie sprawy:

    1. kominiarka
    szukam kominiarki na moto , pod skórę/kórtkę i kask integralny,
    chodzi głównie o ochronę szyi/karku przed chłodem -około 10 stC
    fajnie jak by ocieplenie kończyło się do nosa a dalej zwykła cienka
    warstwa coś jak:
    <http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?
    cPath=344_623&products_id=26421>
    lub
    <http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?
    cPath=344_623&products_id=23358>

    troche ceny kosmiczne...co polecacie jakieś uwagi? ktoś to sprawdzał,
    moze jakas alternatywa?

    2.
    szukam sklepu/ów w wawie gdzie bym mógł podjechać moto i przymierzyć/
    kupić żółwia/e
    żeby był w miarę wybór gdzie mógłbym porównać, średnia półka cenowa

    --
    wiadro

  • 2. Data: 2009-04-30 08:17:54
    Temat: Re: ochrona gardła , gdzie w wawie zółwia kupić?
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    kurtkę, kurtkę, kurtkę,kurtkę..... :/

  • 3. Data: 2009-04-30 08:37:10
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-30 10:09:04 +0200, WIADRO <w...@g...com> said:

> [...]
    > cPath=344_623&products_id=23358>
    >
    > troche ceny kosmiczne...co polecacie jakieś uwagi? ktoś to sprawdzał,

    Rukka. Cena nie będzie atrakcyjniejsza, ale macałem i naprawdę są to
    rzczy bardzo przemyślanie zrobione. Jest kilka (3 lub 4) modeli, cena
    zdaje się taka sama. Ja używam turystycznego kołnierza TheNorthFace z
    Windstoperem i w sumie działa nienajgorzej, choć jest ciut za krótki,
    jak się go naciągnie pod/na nos. Takie drobiazgi się nie zużywają za
    szybko, więc jak nie zgubisz, to będziesz używał latami, dlatego IMHO
    lepiej zapłacić więcej za coś porządnego.

    > szukam sklepu/ów w wawie gdzie bym mógł podjechać moto i przymierzyć/
    > kupić żółwia/e
    > żeby był w miarę wybór gdzie mógłbym porównać, średnia p
    > ółka cenowa

    Jak w zeszłym roku szukałem, to nie znalazłem takowego sklepu. Jak już
    gdzieś mieli od ręki, to zazwyczaj 1, góra 2 modele, nie zawsze z pełną
    rozmiarówką. Ja się chyba w końcu skuszę na Knoxa:

    http://www.knox.pl/index.php?page=shop.product_detai
    ls&flypage=flypage.tpl&product_id=68&category_id=40&
    option=com_virtuemart&Itemid=64&katalog=0&lang=pl

    Tani

    nie jest, ale jako jeden z nielicznych ma EN1621-2 - ta dwójka oznacza
    przejście bardziej restrykcyjnych testów. Niewiele żółwi ją jeszcze
    spełnia - oprócz Knoxa ma ją jeszcze Rukka/Halvarsson (taki śmieszny
    gumowy, nie budzący zaufania), BMW i może coś jeszcze.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-04-30 08:44:08
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):
    > http://www.knox.pl/index.php?page=shop.product_detai
    ls&flypage=flypage.tpl&product_id=68&category_id=40&
    option=com_virtuemart&Itemid=64&katalog=0&lang=pl

    Chujnia. Pisza ze go nie widac pod kurtka. To jak w tym sie pokazac w
    autobusie???

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 5. Data: 2009-04-30 08:47:00
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "WIADRO" <w...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    witam

    > 1. kominiarka
    > szukam kominiarki na moto , pod skórę/kórtkę i kask integralny,
    > chodzi głównie o ochronę szyi/karku przed chłodem -około 10 stC

    Kupilem w Lidlu. Serio. Dokladnie to o czym pisales - dolem nie przewiewne,
    gora wygodne pod kask, cena, bodajze, 26 PLN.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-04-30 08:59:55
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message
    > Kupilem w Lidlu. Serio. Dokladnie to o czym pisales - dolem nie
    > przewiewne, gora wygodne pod kask, cena, bodajze, 26 PLN.

    No! Moja luba ma i bardzo chwali. Jedyne co jej przeszkadzalo to szwy na
    czole drapaly, ale chyba przestaly, bo dawno nic na ten temat nie mowila;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2009-04-30 09:12:24
    Od: Ru <c...@g...com>

    On Apr 30, 10:09 am, WIADRO <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > chodzi głównie o ochronę szyi/karku przed chłodem -około  10 stC
    > fajnie jak by ocieplenie kończyło się do nosa a dalej zwykła cienka

    Ja uzywam czegos takiego: http://www.ceneria.pl/Kominiarka_Windlocker_Spandex_
    VIKING,2053,773,0,0,P,porownaj.html
    nie drogie, w zimie sie sprawdza na deske, a w lecie uzywam na moto i
    jest ok ;)

  • 8. Data: 2009-04-30 11:32:09
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 30 Kwi, 10:47, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Kupilem w Lidlu. Serio. Dokladnie to o czym pisales - dolem nie przewiewne,
    > gora wygodne pod kask, cena, bodajze, 26 PLN.

    w lidlu chyba kupiłem kiedyś pas nerkowy i się sprawdza,
    a kominiarkę taka 'zwykłą' to ja mam, ostatnio robię np 200km tak
    między 20 a 21 i jak wracam gardło boli, kark przewiany i nos
    zakatarzony, więc chciałbym taką bardziej ochronną przed temp.

    patrzyłem w ofercie lidlu online ale nie mogłem znaleźć.
    kiedy to było?

    --
    wiadro

  • 9. Data: 2009-04-30 12:07:31
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    WIADRO wrote:

> [...]
    > zakatarzony, więc chciałbym taką bardziej ochronną przed temp.
    >
    > patrzyłem w ofercie lidlu online ale nie mogłem znaleźć.

    Taka oferte maja zdaje sie ze dwa razy do roku przez tydzien
    Jedna na wiosne juz byla.
    Obserwuj to moze trafisz druga
    I wbrew pozorom trzeba sie spieszyc bo robia spory szum a towaru wystawiaja
    malo

    Te Lidlowskie dodatki z windstoperem (kominiarki, skarpetki, nakolanniki) sa
    na prawde bardzo dobrej jakosci.
    Aczkolwiek mi jest zawsze cieplo i ja ich nie uzywam natomiast opinie moich
    znajomych w tym zakresie sa zgodne.

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 10. Data: 2009-04-30 16:46:54
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    widzialem w larssonie cos takiego kobi za 44 zety

    --
    pozdro,
    doomin13