  • Data: 2009-04-30 22:54:02
    Temat: Re: ochrona gardła , gdzie w wawie zółwia kupić?
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WIADRO pisze:
    > witam
    >
    > dwie sprawy:
    >
    > 1. kominiarka
    > szukam kominiarki na moto , pod skórę/kórtkę i kask integralny,
    > chodzi głównie o ochronę szyi/karku przed chłodem -około 10 stC
    > fajnie jak by ocieplenie kończyło się do nosa a dalej zwykła cienka
    > warstwa coś jak:
    > <http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?
    > cPath=344_623&products_id=26421>
    > lub
    > <http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?
    > cPath=344_623&products_id=23358>

> [...]

    Szczauka.
    Z czystym sumieniem mogę polecić tę kominiarkę:
    http://allegro.pl/item624128120_kominiarka_polandex_
    membrana_l_wysylka_gratis.html

    Ma wszystko czego potrzebujesz i w chrześcijańskiej cenie. Używam trzeci
    sezon i nie mam zastrzeżeń, praktycznie wygląda jak nowa. Jest tylko
    grubsza od zwykłej bawełnianej kominiarki i w kasku jest troszkę ciaśniej.

    Kominiarka z Lidla jest tania ale na tym kończą się jej zalety. Przez
    grube szwy po jej zdjęciu wygląda się jak kandydat na odtwórcę głównej
    roli w następnej części "Teksańskiej masakry piłą mechaniczną", a jeśli
    jeździsz w kurtce z niskim kołnierzem to kominiarka będzie z niego
    wyłazić bo jest krótka.

    --
    Pzdr.
    Zefir