  • Data: 2009-05-02 09:47:02
    Temat: Re: ochrona gardła , gdzie w wawie zółwia kupić?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 01 May 2009 23:10:05 +0200, Zefir
    <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> wrote:

    [...]
    > Nie ma,

    Polandexu nie ma, kupiłem na allegro w podobnej cenie jakiejś innej firmy z
    pojedynczym dużym otworem.

    > ale otwór jest raczej przydatny bo polar i membrana mogą z lekka
    > utrudniać oddychanie.

    Ja tam na niego trochę kląłem, a teraz po prostu rozciągam ten duży otwór
    tak żeby
    całą twarz obejmował. Jeżeli mam kominiarkę na nosie to nawet jak oddycham
    przez
    usta to okulary dużo bardziej mi parują.

    Jeszcze innym minusem tej kominiarki Polandexu jest to, że z przodu dobrze
    ochrania, ale z tyłu zupełnie nie ma żadnej osłony. W mieście, jak siedzę
    wyprostowany to specjalnie nie przeszkadza, ale w trasie, jak się kładę
    na baku i zaczyna bardziej wiać to już czuję :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik