  • 1. Data: 2010-03-11 19:08:26
    Temat: obudowa desktop
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    Możecie polecić jakąś niedrogą obudowę desktop, najlepiej na standardowy
    zasilacz, czyli nie low-profile (choć niekoniecznie) i w miarę wąska czyli
    szerokość przedniego panelu najlepiej < 40 cm.
    Na allegro jest coś takiego np:
    http://www.allegro.pl/item953691747_i_box_magic_ii_o
    budowa_atx_media_center_pc_desktop.html
    nawet ładna. Ale raz że firma hmmm nienajlpesza, a dwa nie wiem jak się sprawi
    zasilacz z przodu?
    W środku będzie Intel E6500 niekręcony - komputer do domowych zastosowań bez
    gier.
    S.

  • 2. Data: 2010-03-11 21:07:42
    Temat: Re: obudowa desktop
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-03-11 20:08, Skylla pisze:
> [...]
    > http://www.allegro.pl/item953691747_i_box_magic_ii_o
    budowa_atx_media_center_pc_desktop.html
    > nawet ładna. Ale raz że firma hmmm nienajlpesza,
    Może i ładna, ale blacha jest grubości jak puszka po coli, a przedni
    panel 0 otworów, jedynie szparami i na dole niewielką szparką powietrze
    (z zasilacza głównie) może krążyć. Tak samo z tyłu - niby 2 wiatraczki
    6cm się zmieszczą, ale skąd dokąd mają powietrze tłoczyć?

    > nie wiem jak się
    > sprawi zasilacz z przodu?
    Zasilacz sensowny - bez problemu. Ale nie w tej obudowie, bo on tam nie
    ma skąd dokąd powietrza przez siebie przepompować.

    Zobacz tanią (około 100-120zł maks) obudowę desktop CoolerMaster Elite
    RC-360-KKN1-GP - Desktop/Tower http://sklep.madtech.pl/html/33581.html -
    ma wentylację dużo lepszą (z przodu kratka, również po bokach siatki), z
    tyłu miejsce na wentylatory 2x 8cm a nie 6cm (większy wybór i cichsze),
    rozmiar frontu około 36cm szerokości na 15cm wysokości (jak leży
    "desktopowo", bo może też stać jak zwykły tower). No i wchodzi pełny ATX
    do niej bez problemu.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173