eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: obrocona panewka - jak to technicznie wygladaRe: obrocona panewka - jak to technicznie wyglada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
    ia.pl!not-for-mail
    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: obrocona panewka - jak to technicznie wyglada
    Date: Tue, 04 Jan 2011 21:36:23 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <ig00qq$b4v$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ifv6gj$1l0$1@speranza.aioe.org> <ifvdfc$os5$1@news.onet.pl>
    <ifvdlv$9lq$1@inews.gazeta.pl> <ifvu4d$nn3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1294173850 11423 77.252.249.9 (4 Jan 2011 20:44:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Jan 2011 20:44:10 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ifvu4d$nn3$1@news.onet.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2339789
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-04 20:58, ..:maniek:.. pisze:
    > obroceonej panewki nie da sie naprawic inaczej niz przez demontaz walu i
    > jego szlif + ewentualnie kontrola i naprawa otworu w korbowodzie (lub
    > wymiana korbowodu).
    > co do oplacalnosci to do wiekszosci aut kpl.panewek korbowych jak i glownych
    > dobrej firmy to ok 500zl (sa dostepne w roznych nadwymiarach), koszt szlifu
    > walu to roznie - ja robilem jakies 1,5roku temu w 4 cylindrowce i placilem
    > cos kolo 220zl...wiec czy to taka tragedia? niech kazdy oceni sam
    Ale koszt demontażu tych gratów (wyciągnięcie wału z silnika, choćby
    nawet udało się bez demontażu silnika, to trochę rozbierania i roboty),
    plus zestaw uszczelnień nowych (miski, wału, pokryw itd) to kolejne
    kilkaset zł będzie. A za te ~1000zł lub więcej to można trafić już
    silnik na chodzie, z rozbitka itp, wszystko zależy jaki to silnik i czy
    warto w stary inwestować (skoro panewki wypadają, to reszta też nie
    będzie zadbana)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: