  • Data: 2010-10-18 16:05:09
    Temat: Re: obróbka nowego netbuka ;)
    Od: jeo stancey <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 18, 2:14 pm, Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    wrote:

    > Twój wybór. IMHO pen 8GB to teraz groszowa sprawa. Poza tym sprawdź czy
    > jednak ten soft nie ma opcji kopiowania na inny nośnik.

    Sprawdziłem, NIE - nie ma - lista rozwijana ale TYLKO z jedną opcją
    wyboru: USB (a pod spodem wyjaśnienie: "stwórz butowalny pendrive",
    tak cytuję z pamięci...)

    Też chciałem zgrać to na mój dysk HDD zewnętrzny USB, jest tam kilka
    wolnych partycji... Ale NIE! Jest tylko opcja: "nagraj na pendrive
    min. 5.8 GB"

    A czy nie mozna by owszem nagrać na tę pamięć flash - ale potem zrobić
    "obraz" i przechowywać w postaci pliku (iso, img czy co jeszcze?) na
    dysku zewnętrznym?
    W razie potrzeby wgrać z powrotem ten obraz na pendrive?

    Jakiego programu tutaj użyć żeby stworzyć taki "obraz" pendrajwa?