  • 271. Data: 2013-11-23 15:00:43
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 13:00:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:
    > Oj niestety nie ogladałem.
    > Tam tez były pytania o wielkośc ramki?

    Chyba nie. Ale o parkowanie przed przejazdem mogly byc :-)

    > Problemem nie jest idea ale jak zwykle wykonanie bo:
    > - taki test zapewne nie byłoby darmowy

    Obecna cena 30 zl. A przeciez jak minister zarzadzi to moze byc mniej.
    20, 10, 5 - komputer nie jest w koncu taki drogi.
    I nie daje sie przekupic :-P

    > - taki test zapewne znowu zawierałby milion pytan o rzeczy absolutnie nie
    > potrzebne.

    To po co je wpisywac w ustawe ? :-)

    Tak prawde mowiac to te wszystkie przepisy maja jakies uzasadnienie.
    No a skoro one takie dobre, to co - nie uczyc, nie wymagac, nie
    sprawdzac ich znajomosci ? :-)

    > A przecież osoby które nie umieją jezdzic bardzo łatwo wyłapać na drodze.
    > Ale oczywiscie tym policja sie nie zajmuje. Bo po co?

    No, tak prawde mowiac, to znakomita wiekszosc jezdzi poprawnie.
    Ja przynajmniej nie mam jakiejs traumy na drodze ... chyba ze mnie
    taka jedna kolezanka wiezie :-)

    > Mi kiedys kobieta rozwaliła auto. Jak przyjechała policja i słuchała bredni
    > jakie opowiadała to w koncu nie wytrzymali, wsadzili ja w radiowóz,
    > przewiezli kilka razy po rondzie i tlumaczyli jej jak sie jezdzi i kto ma
    > pierwszenstwo. Ale prawka jej nie zabrali i na egzamin nie skierowali.
    > A powinni. Prawko miała ewidentnie kupione.

    Powinni. Ale ona sobie auto tez rozbila, wiec moze ja ubezpieczyciel
    wycofa z ruchu.

    J.

  • 272. Data: 2013-11-23 15:08:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-23, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Poprosimy o jakiekolwiek dowody, że jednak jest odwrotnie.

    Kto powiedzial, ze jest odwrotnie? Na lodzie to praktycznie nie robi zadnej
    roznicy czy masz zimowke czy nie. Jakbys mial kolce to co innego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 273. Data: 2013-11-23 16:00:19
    Temat: Re: Ważność uprawnień. Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To jest najistotniejsze kryterium w obecnej masie pojazdów.

    hihihi
    Dałes sie podpuscic.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 274. Data: 2013-11-23 16:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Chyba nie. Ale o parkowanie przed przejazdem mogly byc :-)

    Kolejna bezsensowna wiedza.
    Ja nie mam pojecia.

    > Obecna cena 30 zl. A przeciez jak minister zarzadzi to moze byc mniej.
    > 20, 10, 5 - komputer nie jest w koncu taki drogi.
    > I nie daje sie przekupic :-P

    Czyli trzeba płacic.
    O czasie nie wspomnę.

    > To po co je wpisywac w ustawe ? :-)

    Rozmawialismy o tym nie raz.
    Przykładowo w kontekscie migania kierunkowskazów.
    Sa po to zeby wyznaczyc normy.
    Ale zeby ich przestrzegac - nie musze ich dokładnie znac.
    Przykładowo bieznik - wiem ze jest w ustawie zapisane, ze ze zbyt niskim
    nie wolno jezdzic. Wynika to równiez ze zdrowego rozsadku. I ok. Jezeli
    jednak z jakiegos powodu przyjdzie mi jezdzic z takim niskim to sobie
    sprawdze jaki musi byc minimalny. 30 sekund w google i juz wiem.

    > Tak prawde mowiac to te wszystkie przepisy maja jakies uzasadnienie.
    > No a skoro one takie dobre, to co - nie uczyc, nie wymagac, nie
    > sprawdzac ich znajomosci ? :-)

    Sa takie, bez znajjomości których jezdzic sie nie da.

    > No, tak prawde mowiac, to znakomita wiekszosc jezdzi poprawnie.
    > Ja przynajmniej nie mam jakiejs traumy na drodze ... chyba ze mnie
    > taka jedna kolezanka wiezie :-)

    Ja traumy tez nie mam.
    I tez uwazam ze wiekszosc jezdzi poprawnie.
    inna sprawa, ze poprawnie nie oznacza optymalnie dla płynnosci ruchu.
    A jak nagle dojezdzasz do zakorkowanego ronda, jak np. Rataje w Poznaniu,
    to nagle okazuje sie, ze połowa jezdzi niepoprawnie, bo ludzie wjezdzaja na
    krzyzówki bez możliwości zjechania.

    > Powinni. Ale ona sobie auto tez rozbila, wiec moze ja ubezpieczyciel
    > wycofa z ruchu.

    Jak ma Ac to jej nie wycofa.
    A nawet jak nie ma to kupi nowe i bedzie jezdzic dalej.
    A nie powinna. I po co dodatkowe egzaminy skoro Panstwo nie chce eliminować
    takich niekompetentnych kierowców?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 275. Data: 2013-11-23 16:29:39
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-23 16:00, Budzik pisze:

    > Sa takie, bez znajjomości których jezdzic sie nie da.

    Na przykład?
    Konkretnie - przytocz przepis, nieznajomość którego uniemożliwia jazdę. :P

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 276. Data: 2013-11-23 17:05:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Kto powiedzial, ze jest odwrotnie? Na lodzie to praktycznie nie robi
    > zadnej
    > roznicy czy masz zimowke czy nie.

    Ale masz jakieś wsparcie, czy tak Ci się wydaje?
    Bo OIDP testy wykazywały jednak coś innego.

  • 277. Data: 2013-11-23 17:09:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > hihihi
    > Dałes sie podpuscic.

    Nie.
    Określiłem priorytety.
    Swoje rzecz jasna.

  • 278. Data: 2013-11-23 18:16:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-23, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Ale masz jakieś wsparcie, czy tak Ci się wydaje?
    > Bo OIDP testy wykazywały jednak coś innego.

    Jakie testy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 279. Data: 2013-11-23 19:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na przykład?
    > Konkretnie - przytocz przepis, nieznajomość którego uniemożliwia
    > jazdę. :P

    hihihi
    No tak dosłownie to tylko nieumiejetnosc ruszenia uniemożliwia jazde.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 280. Data: 2013-11-23 19:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie.
    > Określiłem priorytety.
    > Swoje rzecz jasna.

    Twoje priorytety sa ogólnie znane.
    Natomiast wiadomo było, ze zareagujesz, stąd moje twierdzenie, ze dałes sie
    podpuścic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.