  • 11. Data: 2011-05-04 08:09:14
    Temat: Re: objazd DK8
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 3 Maj, 20:57, Przemek V <p...@g...com> wrote:
    > Ja dzisiaj jechałem z okolic Zawiercia przez Szczekociny, Włoszczową,
    > Łopuszno, Końskie, Przysucha, Potworów, Białobrzegi. [...]
    > od Białobrzegów
    > dwupasmówka.
    A konkretnie od samego Radomia (-:
    Pod warunkiem, że od Zawiercia pojedziesz na Jędrzejów. Wg mnie warto
    - droga dłuższa, ale prosta.
    Testowałem też jeszcze szerszy objazd (przez Olkusz do Miechowa) i nie
    polecam, chyba że okoliczności zmuszą (np. wypadek na S1).
    pozdrawiam, tomek

  • 12. Data: 2011-05-04 09:31:21
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > Jest kilka opcji.
    > Lututów - - Żelechlinek - Boguszyce - Nowy Kawęczyn - Stare Budy - Stara
    > Wieś - i np Nadarzyn.
    >
    > Ja tak ostatnio leciałem (nie jedzie się drogami wojewódzkimi) ...
    >
    > Możesz wypaść przy walichnowach (na WRC), możesz wypaść za sycowem, jest
    > naprawdę kilka opcji.
    >
    > A , nocą odradzam, bo miejscami "offroad", ale czasy znakomite poza tym.

    mimo to dzięki :)))

  • 13. Data: 2011-05-04 09:40:02
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 4 Maj, 08:09, Tomek Glowka <s...@o...pl> wrote:
    > A konkretnie od samego Radomia (-:
    > Pod warunkiem, że od Zawiercia pojedziesz na Jędrzejów. Wg mnie warto
    > - droga dłuższa, ale prosta.

    Przez Radom-Kielce-Jędrzejów jechałem w tamtą stronę. W Radomiu pół
    godziny stracone nawet kombinując przez miasto. Od Radomia do Kielc
    wciąż jedziesz w tempie najwolniejszej ciężarówki albo PKSu czyli max
    70 km/h. Od Skarżyska do Kielc jest coś co gdyby zostało wybudowane 20
    lat temu w Europie Zachodniej nazywałoby się autostradą a oficjalnie
    jest ekspresówką. Od Kielc do Jędrzejowa znowu 70 km/h. Następnie 78 z
    Jędrzejowa do Zawiercia to znowu potok goroli wracających ze Śląska w
    rodzinne strony, TiRy i wąsko.

    Z W-wy trasą przez Jędrzejów jechałem 4 godziny. Powrót drogami
    trzycyfrowymi trwał 40 minut krócej mimo zapętlenia się w kilku
    miasteczkach. Znajoma, która jechała trasą najbardziej oczywistą,
    czyli gierkówką, z Warszawy, w piątek jechała ponad 5 godzin.

  • 14. Data: 2011-05-04 10:20:42
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam,
    > Z powodu intensywnych zwezen na DK8 szukam jakiegos sensownego objazdu.
    > Czy macie jakis pomysl jak to objechac od Piotrkowa do Warszawy (jadac od
    > Katowic)?

    Jadąc z Łodzi czy warto pruc przez Łowicz i Sochaczew? Czy może przez
    Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

  • 15. Data: 2011-05-04 11:01:20
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 4 May 2011 00:40:02 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

> [...]
    > jest ekspresówką. Od Kielc do Jędrzejowa znowu 70 km/h. Następnie 78 z
    > Jędrzejowa do Zawiercia to znowu potok goroli wracających ze Śląska w

    A jak zacznie się sezon rolniczy to na 78 Siewierz-Jędrzejów oprócz TIRów i
    PKSów będą traktory, Bizony i Vistule.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 16. Data: 2011-05-04 11:48:20
    Od: "trans577" <t...@W...gmail.com>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

    Piotrków-Mszczonów

  • 17. Data: 2011-05-04 18:06:12
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Jadąc z Łodzi czy warto pruc przez Łowicz i Sochaczew? Czy może przez
    > Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

    Jezeli juz z Lodzi to przez Skierniewice, Zyrardow, Grodzisk.

    PZDr
    Adam

  • 18. Data: 2011-05-04 21:40:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 May 2011 10:20:42 +0200, "Inead" <a...@g...pl> wrote:

    >Jadąc z Łodzi czy warto pruc przez Łowicz i Sochaczew? Czy może przez
    >Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

    Lepiej przez Skierniewica. Tylko uważaj, w Jeżowie masz zamknięty
    skręt w lewo na Skierniewice,w DW705. Jest objazd przez Jasieniń, za
    "Karczmą Strzelna" skręcasz z DK72 w lewo na Jasieniń Mały/Duży i
    wylatujesz za zamkniętym odcinkiem na DW705. Objazd dla auto o DMC do
    5 ton. Cięższe muszą objeżdżać przez Głuchów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-05-04 21:40:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 May 2011 18:06:12 +0200, "Adam Szewczak"
    <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

    >Jezeli juz z Lodzi to przez Skierniewice, Zyrardow, Grodzisk.

    Zależy gdzie do Warszawy. Ja unikam jak ognia odcinka Żyrardów -
    Grodzisk - Pruszków.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-05-04 22:23:22
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

> [...]
    > wylatujesz za zamkniętym odcinkiem na DW705. Objazd dla auto o DMC do
    > 5 ton. Cięższe muszą objeżdżać przez Głuchów.

    To chyba pojadę przez Białą Rawską i Grójec