  • 21. Data: 2011-05-04 22:30:03
    Temat: Re: objazd DK8
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2ta3s6trv5a9q0a03rsc3rtson9niaji6k@4ax.com...

    > Zależy gdzie do Warszawy. Ja unikam jak ognia odcinka Żyrardów -
    > Grodzisk - Pruszków.
    >

    > --

    A ja do Lodzi bardzo czesto jezdze i mnie krew zalewa jak musze wyjechac
    z biura. A i tak mam dobrze bo z okolic WATu wyjezdzam, to jade przez
    Leszno, Sochaczew, potem sie wk.... na DK i dojezdzam do Lodzi. A z Lodzi to
    juz zwykle pozno do domu tak ze na luzaka mam taki fajny skrot z Lodzi do
    Slupi, potem Skierniewice, Grodzisk i na mokotow. Kurde, luz, prawie w ogole
    tirow, jeb... radarow, policji, importow i innego smiecia. I zwykle jest tak
    ze z Wawy do Lodzi sie jedzie 2.30-3h, a z Lodzi do Wawy wspomniana trasa
    2-2.30h

    PZDr
    Adam

  • 22. Data: 2011-05-05 01:01:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-04 10:20, Inead pisze:

    > Jadąc z Łodzi czy warto pruc przez Łowicz i Sochaczew? Czy może
    > przez Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

    W sochaczewie utkniesz ... KUNIC.

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...