  • Data: 2009-10-08 00:25:44
    Temat: Re: obiektyw minolta 18-70 awaria
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    waldek wrote:
    > Uszkodzeniu uległa zębatka AF.

    Co to jest zębatka AF? :)
    Poważnie pytam :)

    > Miałem tak w Sigma 70-300. Naprawa kosztowała
    > mnie 140zł (z przesyłką)

    Te sigmy to akurat tak mają. Alfy mają na tyle mocne silniki, że potrafią
    ukręcić przekładnie. Akurat z dokładnie tą Sigmą jest to powszechne.

    > Ale jeśli to obiektyw kitowy to za takie pieniądze można kupić drugi.
    > Proponowałbym dołożyć i kupić lepszy. Ja kupiłem sobie w zamian kita - KM
    > 28-75/2.8. Jakość optyczna super! nie ma co porównywać z kitem.

    Może brakować przy takim szerokiego. Szczególnie na cropie :)
    Osobiście żałuję, że nie mam kita już - przez to ogniskowe w zoomach
    zaczynają mi się od 24mm ;)

    d.