  • Data: 2009-04-20 06:33:15
    Temat: Re: obiektyw do krajobrazu ,pomocy!!!
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nic nudniejszego niz zdjecie krajobrazu robione b szerokim katem.
    > Widac na raz wszystko czyli nic
    > ostatecznie to kwestia mozliwosci finansowych i kazdy moze sobie kupic
    > co chce , ale z drugiej strony kazdy ma te mozliwosci finansowe jakos
    > ograniczone.
    > Czy tylko o zdjecia krajobrazu chodzi ?
    > Obiektywy o tym zakresie ogniskowym maja zdecydowanie nizsza
    > rozdzielczosc , zdjecia nie sa rzeczywiscie bardzo ostre, probojac
    > rozpoznac szczegol spotyka nas rozczarowanie.
    >
    > Oddzielnym zagadnieniem jest jakosc zdjec z 450d z b szerokimi
> [...]

    Kurcze,chyba masz rację,jezeli kupiłbym obiektyw o takich ogniskowych to
    miałby on bardzo ograniczone zastosowanie, tylko do krajobrazu i fotografi we
    wnętrzach.Zakładałbym go kilkanaście razy w roku a 3,5 k drogą nie chodzi.Jaki
    przedział ogniskowych polecałbyś do 450 d aby jeden obiektyw zastąpił mi
    dwa /umiarkowany szeroki kąt i umiarkowany tele/ czy da sie coś takiego
    wybrać?Idę na optyczne.pl może coś znajdę